Żabka wchodzi na nowy front sprzedaży. Sieciówka deklaruje usługę w mniej niż 60 minut
Żabka stawia pierwsze korki w sprzedaży internetowej
Żabka nie pozostaje w tyle za innymi sieciami handlowymi i również testuje rozwiązania umożliwiające internetową sprzedaż produktów. Jest to reakcja na zdecydowany rozwój branży e-commerce, która w czasie pandemii jest bezpieczniejszym rozwiązaniem niż tradycyjne zakupy w sklepie.
Prezes spółki Żabka Polska Tomasz Suchański wyjawił szczegóły przedsięwzięcia w rozmowie z Rzeczpospolitą. „Mamy dwa duże testy w Poznaniu i Warszawie, (…) które idą bardzo dobrze, chcemy stopniowo rozszerzać dostępność testowanych usług na cały kraj” – wyznał. Pierwsze rozwiązanie bazuje na funkcji home delivery, w którym klient zamawia produkty bezpośrednio do domu. Z kolei drugie to tzw. click and collect, dzięki któremu zakupy kompletuje się przez aplikację, a do sklepu przychodzi się jedynie po odbiór.
Żabka wyróżni się szybkością dostawy
Żabka zamierza umożliwić klientom korzystającym z aplikacji dostęp do prawie wszystkich produktów, które można spotkać na półkach w sklepach stacjonarnych. Do oferty zostaną włączone nawet hot-dogi czy zapiekanki. W związku z tym, że konkurencja w branży e-commerce jest duża to Żabka stawia na szybkość dostawy, która ma wynosić do 60 minut. Tak szybka usługa ma wyróżniać Żabkę na tle innych sieci handlowych, które również oferują sprzedaż internetową.
Dużym rywalem na tym polu jest Biedronka, która dzięki współpracy z firmą kurierską Glovo dowozi zakupy do klientów. Usługa jest dostępna w 200 sklepach w 16 miastach w Polsce. Jest to rozwiązanie, z którego można skorzystać w niedzielę, także tę niehandlową.