Żabka umożliwia klientom zakup tańszej kawy. Wystarczy własny kubek
17 sierpnia w sklepach sieci Żabka rozpoczęła się promocja na kawę oraz gorące napoje. Klienci każdorazowo zaoszczędzą złotówkę. Aby skorzystać ze zniżki, wystarczy przynieść do sklepu własny kubek.
Kawa o poranku
Wielu Polaków nie wyobraża sobie poranka bez filiżanki dobrej kawy. Jak wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych przez SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii na zlecenie marki Nespresso Polska, aż 43 % Polaków zaczyna swój dzień od porannej kawy.
Polacy chętnie piją kawę w swoim ulubionym kubku. Sieć Żabka postanowiła połączyć upodobanie do tego napoju z dbałością o środowisko naturalne i zaprasza na kawę w promocyjnej cenie.
“Warunkiem otrzymania rabatu na dowolny napój z ekspresu jest zgłoszenie Sprzedawcy, że napój zostanie przygotowany we własnym, czystym i wielorazowym kubku” czytamy w regulaminie akcji.
W komunikacie prasowym sieć podkreśla, że kawa z Żabki to w 100 % arabika, która jest smaczna, a także konkurencyjna cenowo. Promocja obejmuje wszystkie gorące napoje takie jak: espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino, herbata, czekolada.
Akcja trwa od 17 sierpnia do 14 września br. Promocja nie obowiązuje w autonomicznych sklepach Żabka Nano.
Odpowiedzialny biznes
– W Żabce promujemy odpowiedzialne zachowania i wspieramy klientów w podejmowaniu świadomych i dobrych decyzji. Dlatego zachęcamy do przychodzenia do Żabki po kawę z własnymi kubkami. Są one jednym z rozwiązań, dzięki którym możemy mieć bezpośredni wpływ na minimalizację produkcji odpadów. Promocyjna cena jest dodatkową zachętą do tego, aby możliwość zamówienia kawy we własnym kubku powoli stawała się dobrym przyzwyczajeniem – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu w Żabka Polska.
Sklep Żabka istnieje na rynku od 24 lat i ma już 8500 punktów w całej Polsce. W sklepach można kupić produkty spożywcze, a także zjeść szybką przekąskę czy wypić kawę. Sieć działa na zasadzie franczyzy.