BiznesINFO.pl Finanse Zaczęło się w Pepco. Ten gadżet odmieni twój balkon, wystarczy 15 zł
Fot. Pepco/Mat.prasowe

Zaczęło się w Pepco. Ten gadżet odmieni twój balkon, wystarczy 15 zł

7 marca 2025
Autor tekstu: Michał Górecki

Pepco czuje wiosnę: tym razem sieć przygotowała promocję, która – trwając do końca pierwszej połowy marca – przysporzy okazji do odświeżenia, poza garderobą, także domu i balkonu. Jeden z produktów, który trafił do marcowej gazetki promocyjnej, ma potencjał szczególnie zainteresować klientów, zwłaszcza że kosztuje 15 zł.

Pepco: nowa gazetka promocyjna tylko do 12 marca

Pepco , potentat z Wielkiej Brytanii, który po czasie przeszedł w ręce spółki inwestycyjnej z Południowej Afryki, w Polsce święci kolejne triumfy. Obecnie sieć nad Wisłą, Odrą i Wartą ma już ponad 1 tys. sklepów i konkretne plany inwestycyjne (holding rozważa m.in. “pozbycie się” marki Dealz i doinwestowanie marki Pepco). U przełomu zimy Pepco postawiło na kierunkową promocję; w najnowszej gazetce promocyjnej, z której klienci będą mogli skorzystać do 12 marca br., pojawiły się akcesoria, które m.in. pomogą odświeżyć balkon, ale też garderobę, czy wnętrze mieszkania. Nowa akcja promocyjna składa się z kilku sekcji: odzieży dla dorosłych, dzieci, “dobrą zabawę”, “dla małego artysty” i “wiosny na balkonie”.

Zobacz też: Ikea pilnie wycofuje popularne produkty. Mogą być niebezpieczne dla zdrowia

Poczta Polska podjęła kontrowersyjną decyzję. Związkowcy odpowiadają niezadowoleniem

Pepco zaczyna wiosnę: jeden gadżet za 15 zł może być hitem

W sekcji poświęconej “wiośnie na balkonie” Pepco postawiło na nożyce ogrodnicze (7 zł), 2-pak spinek do roślin (4 zł), dekoracje: tulipan w dwupaku (4 zł) i płot z liśćmi, do udekorowania balkonu – jest szansa, że ten gadżet zastąpi w tym roku pelargonie . Kosztuje 15 zł i ma wymiary 180 x 30 cm.

Zrzut ekranu 2025-03-07 090105.png
Źródło: Pepco
Zrzut ekranu 2025-03-07 090142.png
Źródło: Pepco

Odzież dla dorosłych

W sekcji poświęconej garderobie w Pepco do 12 marca zaopatrzą się zarówno mężczyźni, jak kobiety. Kamizelki (dla niej i dla niego) wyceniono na 50 zł. (pikowana, rozmiary S-L) . Za koszulkę męską przyjdzie zapłacić 10 zł, za spodnie dresowe – 30 zł. Damskie jeansy, dostępne w rozmiarach od 36 do 44, wyceniono na 60 zł.

Zrzut ekranu 2025-03-07 091036.png
Źródło: Pepco

Znalazło się tez miejsce dla sukienki damskiej (50 zł) i białej koszuli – w 100 proc. z wiskozy – za 40 zł.

Zrzut ekranu 2025-03-07 091231.png
Źródło: Pepco

Pepco przygotowało też całą sekcję poświęconą dzieciom: w gazetce promocyjnej można znaleźć szereg zabawek, z czego najdroższa wyceniona została na 25 zł.

Amerykańskie produkty znikają z półek. To konsekwencja decyzji Trumpa
Obserwuj nas w
autor
Michał Górecki

Dziennikarz portalu BiznesINFO, gościnnie piszę dla Goniec.pl. Opisywałem relacje sektora samorządowego z NGO w trakcie i po kampanii wyborczej w 2018 r. Przez 3 lata pisałem o najciekawszych procesach karnych i cywilnych z południowej Polski. Zanim Justin Welby koronował Karola III, rozmawiałem z Brytyjczykami na Westminster, a po koronacji – z tymi skandującymi „Not my King”. Opisywałem drogę synodalną w Kościele Powszechnym i jej lokalne ścieżki w polskich parafiach. Współpracowałem z reprezentantami firm dealerskich, żeby opisać przemiany gospodarcze i społeczne z przełomu wieków i zrelacjonować najbardziej efektywne praktyki marketingowe. Jeśli nie odbieram, to znaczy, że jestem z psem w lesie.
[michal.gorecki@biznesinfo.pl]

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat