Zacznie się już 5 marca. Ważne zmiany dla klientów Lidla, lepiej zapoznaj się z regulaminem
Sieć Lidl oferuje swoim klientom coraz więcej usług, w związku z tym już niedługo zmieni się kilka pozycji w regulaminie marki. Nowe wytyczne dla konsumentów zaczną obowiązywać od 5 marca 2025 roku. Beneficjenci programów lojalnościowych powinni się zapoznać z trzema podpunktami. Będzie też kilka ułatwień.
Lidl zmienił regulamin. Zacznie obowiązywać od 5 marca
Lidl na bieżąco stara się dostosowywać swoje usługi do potrzeb klientów i wymogów prawnych. Wraz z poszerzeniem oferty konieczne było wprowadzenie kilku kluczowych zmian. Nowy regulamin jest już dostępny na stronie internetowej sieci i zacznie obowiązywać od 5 marca 2025 roku. Czego dotyczą nowe wytyczne?
![Regulamin „Lidl Plus” - [www.lidl.pl].png](https://images.iberion.media/images/origin/Regulamin_Lidl_Plus_www_lidl_pl_0f2d3b60cf.png)
Główne zmiany obejmą użytkowników aplikacji mobilnej Lidl Plus, która w związku z rozszerzeniem usług sieci zyskuje nowe funkcje. Część zapisów dotyczy również uproszczenia kilku procedur związanych ze zwrotami niektórych artykułów oraz postojem samochodów na parkingu dyskontu. O szczegółach piszemy poniżej.

Lidl aktualizuje regulamin. Jedna ze zmian dotyczy zasad zwrotu towarów
Sieć Lidl kładzie teraz spory nacisk na komunikację z klientami. Narzędziem, którym się w tym celu posługuje i intensywnie rozwija, jest aplikacja mobilna Lidl Plus. Za jej pomocą użytkownicy mają ułatwiony dostęp do informacji dotyczących ofert obowiązujących w danych sklepach, gazetek promocyjnych czy dodatkowych kuponów rabatowych.
Aplikację mobilną Lidl Plus można pobrać na urządzenia przenośne z dostępem do Internetu. Aby móc korzystać z usługi należy spełnić kilka wymagań:
-
posiadania urządzenia końcowego, umożliwiającego wczytanie strony internetowej
Lidl, z dostępem do sieci Internet oraz do działającej przeglądarki internetowej; - posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej;
- ważnego numeru telefonu na urządzeniu mobilnym;
- posiadania konta w serwisie online “Konto Lidl Plus”
- włączenia obsługi plików cookies w urządzeniu końcowym.
Od środy, 5 marca zaczną obowiązywać zmiany dotyczące korzystania z aplikacji. Oprócz tego sieć wprowadza usprawnienie dotyczące zwrotów artykułów przemysłowych. Wraz z wejściem nowego regulaminu takie artykuły będzie można oddać w dowolnym sklepie Lidl w Polsce.
W przypadku nabycia produktów przemysłowych z wykorzystaniem usługi, użytkownik może dokonać zwrotu pełnowartościowego produktu zakupionego z wykorzystaniem usługi w stacjonarnym sklepie Lidl znajdującym się na terenie Rzeczypospolitej Polski w ciągu 30 dni od daty zakupu (widocznej na dowodzie zakupu — czytamy w nowym regulaminie.
Lidl jednak nie oferuje już tylko samych doświadczeń zakupowych, ale wprowadza nowe usługi, w związku z czym aplikacja mobilna zyska kilka dodatkowych funkcji. Jest kilka zasad, z którymi użytkownicy powinni się zapoznać.

Lidl dodaje nowe funkcje do aplikacji
Kluczowe zmiany w regulaminie obejmują dwie funkcje aplikacji Lidl Plus: E-Mobilność, Scan&Go. Sieć wprowadza usługę, dzięki której możliwe jest ładowanie samochodów elektrycznych lub hybrydowych typu plug-in na stacjach ładowania Lidl. Użytkownicy będą mogli skorzystać z tej opcji bezpośrednio z aplikacji mobilnej.
Za pośrednictwem Usługi Użytkownik ma możliwość odpłatnego ładowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych w stacjach ładowania, znajdujących się na parkingu przed sklepem stacjonarnym Lidl (dalej jako “Usługa E-mobilność”) — odnotowano w regulaminie.
Aby móc skorzystać z opcji E-Mobilność należy dodać do aplikacji kartę płatniczą. Kiedy rozpoczyna się proces ładowania, następuje blokada środków na koncie w wysokości 100 zł. W tym czasie pojazd powinien być pusty i wyłączony. Dodatkowo, w regulaminie wyszczególniono, że czas ładowania nie będzie wliczany do czasu postoju samochodu na sklepowym parkingu.
Lidl wprowadza również usprawnienie, które może zaoszczędzić klientom czas przeznaczony na stanie w kolejkach. Dzięki funkcji Scan&Go można samodzielnie zeskanować produkty i zapłacić za nie telefonem, bez konieczności podchodzenia do kasy. Podobna opcja już od jakiegoś czasu funkcjonuje również w Rossmannie.
W sklepach oferujących usługę Scan&Go można skanować kody kreskowe/kody QR poszczególnych produktów za pomocą urządzenia mobilnego. Możesz użyć odpowiedniej funkcji wyszukiwania w usłudze, aby dowiedzieć się, czy sklep Lidl w Twojej okolicy oferuje już funkcję Scan&Go — czytamy w regulaminie.
To, czy możliwość skorzystania ze Scan&Go w sklepie, w którym robimy zakupy, jest dostępna, można dowiedzieć się, sprawdzając tę informację w aplikacji mobilnej.
Jeżeli użytkownik aplikacji nie zgadza się na powyższe warunki i zmiany w regulaminie, może wypowiedzieć umowę o świadczeniu usługi poprzez usunięcie konta w aplikacji Lidl Plus.