Zaskakujące różnice cen w sklepach Biedronki. Jest reakcja Lidla
Biedronka to jedna z najpopularniejszych sieci spożywczych w Polsce. Okazuje się, że możemy zaobserwować znaczące różnice cen pomiędzy różnymi sklepami. W ostatnim czasie Biedronka toczyła spór z Lidlem, który teraz odniósł się do zamieszania z cenami.
Zakupy w Biedronce. Na wsi jest drożej niż w mieście
Serwis wiadomoscihandlowe.pl donosi, że za taki sam koszyk zakupów w różnych Biedronkach nie zapłacimy tyle samo. Redakcja portalu postanowiła porównać ceny obowiązujące w Markach pod Warszawą oraz we wsi Przodkowo. Rezultat tego eksperymentu może być niemałym zaskoczeniem dla większości klientów. Okazuje się bowiem, że nieopodal stolicy za zakupy trzeba zapłacić 210,31 złotych, a w sklepie znajdującym się na wsi, za dokładnie te same produkty zapłacimy już aż 248,87 złotych.
Zobacz także: Bezpłatny pobyt w sanatorium. Skorzysta kolejna grupa Polaków
Zmiany w abonamencie RTV. Jest nowa lista zwolnionych z opłatyBiedronka odpowiada na zarzuty dotyczące różnic cen
Serwis postanowił skierować do Biedronki pytanie dotyczące różnic w cenach, które obowiązują w mieście i na wsi. Jak się okazuje, sieć przyznaje, że faktycznie takie sytuacje mają miejsce i jest to związane z lokalnymi uwarunkowaniami.
Co do zasady w naszych sklepach obowiązuje standardowy cennik. Natomiast zdarzają się sytuacje, gdy lokalnie oferujemy naszym klientom dodatkowe promocje, uwzględniając przy ich planowaniu lokalne uwarunkowania, w tym otoczenie konkurencyjne. Tę informację zamieszczamy również w naszych gablotach z plakatami promocyjnymi - przekazali przedstawiciele firmy w odpowiedzi na pytanie serwisu.
Lidl odpowiada na różnice cen w Biedronkach
W ostatnim czasie w sieci było głośno o narastającym konflikcie pomiędzy Biedronką a Lidem. Klienci Biedronki otrzymywali nietypowe SMS-y, które miały przekonywać, że sieć jest znacznie tańsza niż konkurencja. Teraz Lidl postanowił odnieść się do zamieszania związanego z różnicami cen w Biedronce. W najnowszej gazetce zapewnia konsumentów, że za te same zakupy w różnych sklepach zapłacą dokładnie taką samą kwotę.
W całej Polsce jedna, niska cena - brzmi hasło nowej kampanii reklamowej Lidla.