Złote Godło QI 2024: Bank Pekao S.A. wyznacza standardy jakości
Bank Pekao S.A. został wyróżniony prestiżowym Złotym Godłem Quality International 2024, które potwierdza najwyższe standardy w zarządzaniu jakością oraz innowacyjne podejście do obsługi klientów firmowych. Dla banku to dowód uznania za nową dokumentację i istotne zmiany w procesach i procedurach produktów oraz usług z dostępnej oferty bankowości transakcyjnej i skarbowej.
Uproszczenie procesów dla klientów firmowych
Nagroda przyznana w ramach ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość Quality International jest wyrazem uznania dla instytucji konsekwentnie wdrażających wysokie standardy zarządzania jakością. Kapituła programu doceniła działania Banku Pekao S.A., które obejmowały istotne zmiany w dokumentacji i procedurach produktów dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, większych firm i korporacji.
Bank Pekao S.A. ujednolicił procesy i dokumentację dla większości oferty dostępnej w bankowości transakcyjnej i skarbowej, w tym wprowadził zmiany dotyczące umowy podstawowej. Na jej bazie otwierany jest rachunek dla firm, który obejmuje podstawowe produkty, a poprzez system PekaoBiznes24 możliwe jest uruchomienie dodatkowych usług, takich jak: karty płatnicze, zarządzanie należnościami, usługi powiernicze czy produkty skarbowe.
Uproszczenie procedur zwiększa efektywność zarządzania finansami, co jest kluczowe dla współczesnych przedsiębiorstw działających w dynamicznym otoczeniu gospodarczym. Skrócenie czasu potrzebnego na uruchomienie kluczowych usług oraz ich łatwa dostępność przez cyfrowe narzędzia przyczyniają się do optymalizacji kosztów i lepszego wykorzystania zasobów klientów firmowych. Wprowadzone przez bank zmiany znacząco usprawniły więc codzienne operacje, czyniąc je bardziej przyjaznymi dla użytkowników.
‘’Bank of the Year 2024 in Poland”. Wiemy, kto otrzymał nagrodęKlienci zawsze na pierwszym miejscu
Bank Pekao S.A. konsekwentnie stawia potrzeby klientów w centrum swoich działań. Zmiany w dokumentacji i procedurach zostały zaprojektowane z myślą o uproszczeniu obsługi i dostosowaniu do oczekiwań firm.
Cyfryzacja odgrywa w tym procesie niezwykle ważną rolę. Dzięki systemowi PekaoBiznes24 przedsiębiorcy mogą zdalnie zarządzać coraz większą liczbą dodatkowych usług, oszczędzając czas i eliminując potrzebę nadmiaru papierowej dokumentacji. Rozwiązania te mocno wspierają efektywność firm, a także wpisują się w ideę zrównoważonego rozwoju.
Klienci są dla nas w centrum uwagi – wprowadziliśmy zmiany wsłuchując się w ich potrzeby. Wiemy, że czas to pieniądz, dlatego udostępniamy naszym klientom prostą i wygodną w obsłudze dokumentację oraz szybkie procesy włączania zdalnie kolejnych produktów. Dodatkowo, dzięki cyfryzacji, zmniejszamy zużycie papieru i rozszerzamy katalog czynności, jakie klient może wykonać samodzielnie poprzez bankowość elektroniczną PekaoBiznes24. Otrzymane wyróżnienie Złote Godło Quality International jest potwierdzeniem, że nasze działania zostały docenione przez ekspertów
– powiedziała Katarzyna Walendziak, dyrektor Biura Rozwoju Bankowości Transakcyjnej Banku Pekao S.A.
Prestiż nagrody
Program Najwyższa Jakość Quality International od kilkunastu lat promuje najlepsze praktyki zarządzania jakością w polskich firmach, instytucjach i samorządach. Złote Godło jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych certyfikatów jakości, potwierdzającym, że laureaci gwarantują swoim klientom produkty i usługi na najwyższym poziomie.
Nagroda zdobyta przez Bank Pekao S.A po raz kolejny podkreśla jego pozycję lidera w bankowości korporacyjnej, jednocześnie wskazując na najwyższy poziom jakości usług, z których korzystają klienci każdego dnia. Ułatwienia wprowadzone dla klientów firmowych, wspierane cyfrowymi rozwiązaniami, pokazują, że bank konsekwentnie reaguje na potrzeby rynku i dąży do utrzymania najwyższych standardów obsługi. Wyróżnienie to potwierdza, że jakość i innowacyjność Banku Pekao S.A. są kluczowymi elementami budowania zaufania i satysfakcji klientów.
Artykuł powstał we współpracy z Bankiem Pekao S.A.