Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Handel > Znany dyskont testuje w Polsce pomysł ze Skandynawii. Możliwy nowy hit
Sebastian Mikiel
Sebastian Mikiel 30.12.2024 18:36

Znany dyskont testuje w Polsce pomysł ze Skandynawii. Możliwy nowy hit

netto, zakupy
Karol Szejner/Wikimedia Commons

Czy nowy pomysł sieci Netto stanie się hitem w polskich dyskontach? Testy pilotażowe już trwają, a reakcje klientów są niezwykle obiecujące. Co skandynawski koncept Candy King może zaoferować polskim konsumentom?

Pilotaż w Netto: słodki eksperyment z Candy King

Netto, znana sieć dyskontów należąca do duńskiej Salling Group, postanowiła wyjść poza standardową ofertę i wprowadzić coś, co dotąd kojarzyło się głównie z… kinami i specjalistycznymi sklepami. Candy King, czyli żelki sprzedawane na wagę, to innowacyjny pomysł testowany obecnie w 15 sklepach Netto w Polsce, głównie w Warszawie i okolicach. Biuro prasowe sieci, w odpowiedzi przesłanej serwisowi “Wiadomości Handlowe”, zaznacza, że to koncepcja iście skandynawska:

W sklepach Netto testujemy pochodzący ze Skandynawii koncept Candy King, czyli sprzedaż żelków na wagę. Każdy klient może stworzyć swój własny miks, wybierając spośród nawet 52 rodzajów żelków.

To nie tylko sposób na zróżnicowanie oferty, ale także krok w kierunku inspirowania klientów i budowania wyróżnialności na rynku dyskontowym.

Zobacz też: Te produkty podrożeją w 2025 roku. Lista jest długa, a większość z nich kupuje każdy

Ważna decyzja PKW: PiS ma zielone światło do milionów złotych. Czas na ruch Domańskiego Ostatnia szansa na prezent od Żabki. Za chwilę będzie za późno

Dlaczego Netto stawia na Candy King?

Koncept Candy King opiera się na prostym założeniu: możliwości dowolnego komponowania zestawów z różnych rodzajów żelków, które są sprzedawane w jednej, stałej cenie. Taka strategia pozwala klientom skupić się na jakości i różnorodności, eliminując problem różnic w cenach poszczególnych produktów.

Koncept Candy King wprowadziliśmy zgodnie z naszą misją, którą oprócz oferowania asortymentu odpowiadającego na codzienne potrzeby, jest także inspirowanie klientów – tłumaczy Netto. Nowość zyskała już zainteresowanie konsumentów.

Co dalej?

Chociaż program jest obecnie w fazie pilotażowej, pierwsze wyniki wskazują na duży potencjał konceptu. Jednak decyzja o ewentualnym rozszerzeniu oferty na kolejne lokalizacje zostanie podjęta dopiero po analizie wyników testu.

Po wynikach testu zdecydujemy o wprowadzeniu konceptu do kolejnych lokalizacji – wyjaśnia Netto. Obecnie nowość dostępna jest jedynie w wybranych placówkach, a jej sukces będzie zależał od dalszego zainteresowania klientów.