Zniżka na zakupy dla seniorów, skorzystały już miliony. Ten sklep warto odwiedzić
Sieć sklepów Carrefour już od wielu lat oferuje specjalne zniżki dla seniorów. Jakiś czas temu zasady promocji zostały rozszerzone. Aby z nich skorzystać, należy odebrać specjalną kartę seniora. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Specjalne promocje dla seniorów
Seniorzy są grupą, którą najdotkliwiej dotykają problemy związane z wysokimi cenami w sklepach. Sieć sklepów Carrefour stara się wychodzić naprzeciw potrzebom osób starszych i oferuje dla nich stałą zniżkę. Karta Seniora to program, który powstał już w 2012 roku i dzięki niemu osoby mające powyżej 60 lat we wtorki mogły robić zakupy z rabatem w wysokości 10 procent.
Legalny sposób, żeby nie płacić abonamentu RTV. Kontrolerzy będą bezradniSieć sklepów Carrefour poszerza zasady promocji
Ostatnio Carrefour postanowił poszerzyć zasady tej promocji i od niedawna zniżka w wysokości 10 proc. dla osób powyżej 60 roku życia obowiązuje także w czwartki. - Wiemy z jakimi problemami i ciężkimi wyborami mierzą się obecnie seniorzy. Biorąc pod uwagę wysokość średniej emerytury, a także fakt, że znaczną część budżetu osób starszych stanowią leki, muszą oni wyjątkowo racjonalnie zarządzać swoimi wydatkami. Karta Seniora to jedyna w Polsce, stała akcja lojalnościowa, która pomaga osobom starszym w dobie kryzysu i wysokich cen, dokonywać potrzebnych zakupów z troską o budżet - podkreśliła Anna Borowska, Menedżer Działu Programów i Narzędzi Lojalnościowych.
Karta Seniora Carrefour. Jak ją odebrać?
Dzięki akcji związanej z Kartą Seniora, robiąc zakupy we wtorki i czwartki za minimum 50 złotych, otrzymuje się rabat do 10 proc. na kolejne zakupy i można go zrealizować w dowolnym dniu tygodnia, pokazując kasjerowi Kartę Seniora oraz e-Kupon rabatowy.
Aby otrzymać Kartę Seniora, należy wybrać się do sklepu Carrefour i Carrefour Market, następnie udać się do Punktu Obsługi Klienta i wypełnić specjalny formularz. Osoby mające powyżej 60 lat mogą skorzystać również z innych korzyści Akcji Antyinflacyjnej, takich jak chociażby promocje na produkty marki własnej, które są tańsze średnio o 30 proc. w porównaniu do marek konkurencyjnych.