Allegro i Amazon będą miały konkurencję? Kaufland wchodzi na rynek e-commerce w Polsce
Kaufland, znany dotąd głównie z sieci stacjonarnych marketów, ogłosił uruchomienie nowej platformy e-commerce w Polsce. Już 7 sierpnia klienci będą mieli dostęp do milionów produktów oferowanych przez tysiące sprzedawców.
Kaufland rzuca wyzwanie gigantom
Polska stanie się czwartym krajem, w którym Kaufland uruchomi swoją platformę sprzedażową, po Niemczech, Czechach i Słowacji. Firma zapowiada, że nowa platforma będzie konkurencją dla Allegro i Amazona. W ofercie znajdą się produkty z ponad 6400 kategorii, w tym dom, elektronika, ogród, kuchnia i gospodarstwo domowe.
Ceny paliw w Polsce. Kierowcy czekali na takie wieści Ta aplikacja przyda Ci się w wakacje. Ułatwi odnajdywanie toalet„Jako firma otwarta na innowacje idziemy krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii, również w przestrzeni online” – mówi Michał Łagunionek, prezes Kaufland Polska.
Współpraca z zewnętrznymi sprzedawcami
Kaufland Marketplace będzie działał w oparciu o model współpracy z zewnętrznymi sprzedawcami, podobnie jak Allegro i Amazon. Dostęp do platformy będzie możliwy zarówno przez stronę internetową, jak i dedykowaną aplikację mobilną. Klienci będą mogli korzystać z różnorodnych metod płatności, takich jak BLIK, płatności na raty, przelewy bankowe oraz karty płatnicze.
ZOBACZ TAKŻE: Poczta Polska wydała ważny komunikat. O tym trzeba pamiętać
Rozwój e-commerce w Polsce
Kaufland, posiadający w Polsce 245 marketów, zdecydował się na rozszerzenie swojej działalności o sektor e-commerce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów. Platforma sprzedażowa ma potencjał, aby stać się jednym z najpopularniejszych miejsc zakupów online w Polsce. Uruchomienie platformy w Austrii planowane jest na wrzesień, co świadczy o dynamicznym rozwoju e-commerce w Europie.