Auchan pilnie ostrzega klientów. Te produkty trzeba zwrócić lub wyrzucić
Sieć hipermarketów Auchan opublikowała bardzo ważne ostrzeżenie dla klientów. Co istotne, tym razem nie chodzi o wycofanie wyłącznie jednego produktu, ale aż o kilka jednocześnie, z różnych kategorii towarów. W każdym przypadku sieć oferuje pełny zwrot pieniędzy.
Auchan Wycofuje produkty
Informacje o wycofaniu produktu ze sprzedaży nie są niczym nowym na polskim rynku handlowym. Zwykle towarzyszą im prośby sieci handlowych o zaprzestanie użytkowania i wycofanie bądź zwrot produktu do sklepu.
Jak wynika z informacji serwisu biznes.interia.pl, tak jest również i w tym przypadku. Początek roku 2024 jest nieco problematyczny dla sieci Auchan, a to z powodu konieczności wycofania kilku produktów ze sprzedaży.
Spore zmiany w kioskach Ruchu. Jest odpowiedź OrlenuAuchan ostrzega klientów
Z doniesień medialnych wynika, że w odróżnieniu od innych przypadków, problemy dotyczą nie tylko zwykłych produktów, ale też i tych ekologicznych. Tego statusu nie spełniały chociażby napoje, których składnikiem były migdały - chodzi tu o napój na bazie migdałów (kody kreskowe 3596710522972 oraz 3596710411177), napój migdałowy (kod 3596710467099) oraz napój ryżowy z migdałami (kod 3596710481347). Zaznaczono jednocześnie, że nie zagrażają one zdrowiu.
Innym produktem ekologicznym, który został wycofany przez Auchan, jest makaron żytni świderki o numerze partii 04 03 20251B. W tym przypadku, w składzie znaleziono resztki środków ochrony roślin.
Produkty do zwrotu lub wyrzucenia w Auchan
Sieć hipermarketów postanowiła wycofać ze sprzedaży także ekologiczne, bezglutenowe chipsy warzywne. Konkretnie chodzi tu o partię B199088842 z datą ważności 17.02.2024. Przyczyną są “niewłaściwe wyniki fizykochemiczne”.
Spośród produktów “tradycyjnych”, zdecydowano się na wycofanie Oliwy z Oliwek Extra Virgin - zarówno tej w butelkach 500 ml, jak i 750 ml. W tym przypadku Auchan prosi o niespożywanie oliwy.
Przy wszystkich wycofanych produktach, Auchan prosi swoich klientów o ich wyrzucenie bądź zwrot do sklepu. W tym drugim przypadku klient otrzyma refundację kosztów zakupów danego towaru.
źródło: biznes.interia.pl