Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Zwrot Towaru

Zwrot Towaru

zakupy w sklepie Lidl
27.03.2024 20:39 Lidl wycofuje mięso ze sklepów. Jest komunikat

Sieć handlowa Lidl podjęła szybką decyzję o wycofaniu jednego z mięsnych produktów ze swoich sklepów po otrzymaniu informacji o możliwym zanieczyszczeniu. Ostrzeżenie zostało przekazane przez Główny Inspektorat Sanitarny (GIS), co skłoniło Lidla do podjęcia natychmiastowych działań.

Sklep spożywczy
16.01.2024 08:56 Pilne ostrzeżenie Sanepidu. Ze sklepów wycofano popularne słodycze, mogą zagrozić zdrowiu

Główny Inspektorat Sanitarny wydał bardzo pilne ostrzeżenie skierowane do wszystkich klientów sklepów w Polsce. W jednym z produktów wykryto bakterie salmonelli. Jego spożycie może spowodować zatrucie pokarmowe u danej osoby.

Sklep Auchan
12.01.2024 21:50 Auchan pilnie ostrzega klientów. Te produkty trzeba zwrócić lub wyrzucić

Sieć hipermarketów Auchan opublikowała bardzo ważne ostrzeżenie dla klientów. Co istotne, tym razem nie chodzi o wycofanie wyłącznie jednego produktu, ale aż o kilka jednocześnie, z różnych kategorii towarów. W każdym przypadku sieć oferuje pełny zwrot pieniędzy.

Centrum handlowe
25.09.2023 13:20 Spore zmiany w zwrotach. Sieć już zdecydowała, mogą naliczyć słoną opłatę

Opcja zwrotu produktu do sklepu jest jednym z praw konsumenta, ale zawsze wygląda ona jednakowo. Teraz spore zmiany w tym kontekście wprowadza jedna z sieci handlowych, przez co konsumenci mogą być zaskoczeni.

Sklep Biedronka
09.03.2023 08:46 Biedronka wprowadza spore zmiany. Klienci będą oburzeni

Dyskonty podbijają polski rynek i serca klientów. Sieć sklepów z logo owada należy do ulubieńców Polaków. Okazuje się, że klienci Biedronki muszą być przygotowani na spore zmiany, które już za kilka dni wejdą w życie, informuje Business Insider.

packet-5503969 1920
03.06.2021 02:00 Zwrot‌ ‌towaru‌ ‌– ‌kto‌ ‌ponosi‌ ‌koszty?‌ ‌

Prawo konsumenta gwarantuje osobie kupującej towar na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa możliwość odstąpienia od umowy i rezygnacji z zakupu w ciągu 14 dni. Sprzedawca musi przyjąć zwracany towar oraz opłacić koszt wysyłki, jednak nie w każdej sytuacji. Jakie są wyjątki od reguły i jak należy postępować w przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru? Kto ponosi koszty zwrotu oraz wysyłki?

ball-563961 1920
01.06.2021 02:00 Prawo do satysfakcji z zakupu jest święte. Chronią je rękojmia oraz gwarancja

Choć wszechobecne reklamy sugerują, że jest inaczej, to jednak nie każdy zakup przynosi oczekiwaną satysfakcję. Najpopularniejszymi narzędziami służącymi reklamacji takiego wyrobu są rękojmia oraz gwarancja. Nie są to procedury tożsame.W przypadku zakupu uszkodzonego (wadliwego) towaru konsument ma prawo skorzystać z instrumentu ochrony, jakim jest reklamacja. Może to zrobić na podstawie zarówno rękojmi, jak i w ramach gwarancji. Instrumenty te jednak nie są tożsame.