Awaria w dużym polskim banku. Liczne utrudnienia dla tysięcy klientów
Tysiące klientów Banku Millennium w piątek po godzinie 11:00 zaczęli sygnalizować liczne utrudnienia w korzystaniu z bankowości mobilnej. W aplikacji pojawił się także komunikat potwierdzający, że doszło do awarii.
Klienci Banku Millennium zgłaszają liczne problemy
Bank Millenium w piątek zmierzył się z dość sporą awarią. Zgłoszenia od klientów zaczęły napływać już o godzinie 11:00, a w szczytowym momencie było ich aż 1178. Utrudnione było przede wszystkim korzystanie z podstawowych usług takich jak chociażby BLIK , ale także odrzucane były transakcje podczas próby zapłacenia kartą bankową.
Awaria w banku Millennium
Klientów Banku Millennium po uruchomieniu aplikacji witał komunikat informujący o pewnych niedogodnościach . - Obecnie niektóre usługi w aplikacji mobilnej mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji - przekazał bank w komunikacie.
Rzecznik Banku Millennium o awarii
Rzecznik Banku Millennium przekazała redakcji portalu “Business Insider”, że wszystkie problemy zostały usunięte przed godziną 15:00 i znowu można korzystać z bankowości mobilnej bez żadnych problemów.
Poinformowała także, że wcześniejsze zgłoszenia dotyczyły nie wszystkich, ale wyłącznie części logowań. Okazuje się, że ostatni raport z downdetector.pl dotyczył godziny 14:34.