Bartłomiej Rybak dyrektorem sprzedaży w sieci reklamy online Digital Contact
Portal Wirtualne Media donosi, że Bartłomiej Rybak ze spółki Digital Contact w kwietniu objął stanowisko dyrektora działu sprzedaży. To nie koniec zmian w zespole.
Bartłomiej Rybak awansował w Digital Contact
Bartłomiej Rybak, związany ze spółką Digital Contact od początku jej istnienia, w kwietniu 2024 roku awansował na stanowisko dyrektora działu sprzedaży. Do jego głównych zadań będzie należało kontynuowanie rozwoju firmy i dbanie o jej wynik sprzedażowy, a także rozbudowa oferty produktowej w obszarze reklamy online.
6 milionów Polaków korzysta z mObywatel. Alicja Sepioło o możliwościach aplikacjiDo zespołu Digital Contact dołączyła Julita Jędrzejczyk
Do zespołu Digital Contact dołączyła także Julita Jędrzejczyk, specjalistka w obszarze reklamy digital z 19-letnim stażem. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Bonnier Business Polska, Gremi Media i w Wirtualnej Polsce. W spółce Digital Contact będzie odpowiadała za strategie i współprace handlowe, a także za utrzymywanie relacji z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi.
O spółce Digital Contact
Spółka Digital Contact specjalizuje się w reklamie online. Specjaliści zatrudnieni w firmie świadczą usługi m.in. z zakresu budowania strategii reklamowania się w internecie i przygotowywania media planów. Jak zaznaczono na Facebooku: "sieć specjalizuje się w realizacji kampanii display, content marketingu, kampaniach na urządzeniach mobilnych, SMS/MMS oraz reklamie in- tekst".
Digital Contact wyróżniają niestandardowe pakiety emisyjne. W swoim portfolio posiada pakiety tematyczne, m.in.: Street Culture, Parenting, Praca, Nieruchomości, Budownictwo, Rolnik, Prawo, Zwierzaki, Ekologia, Medycyna i Podróże — czytamy.