Biedronka znowu wysyła SMS-y do Polaków. Uderza w konkurencję
Kilka dni po niecodziennym zajściu z wiadomościami skierowanymi do klientów, Biedronka postanowiła kontynuować swoje działania na polu SMS-owym. W czwartkowy wieczór klienci dyskontu otrzymali kolejne wiadomości dotyczące oferty sieci.
SMS-owa ofensywa Biedronki
Jak opisywaliśmy dwa dni temu, na początku tygodnia Biedronka ruszyła z akcją wysyłania wiadomości SMS do klientów . W treści SMS-ów zawarto informacje dotyczące promocji obowiązujących w sklepach sieci w poniedziałek 5 lutego . Co najistotniejsze, wiadomość porównywała biedronkową promocję z tą, która obowiązywała w Lidlu.
Lidl nie pozostał jednak dłużny Biedronce. Na oficjalnym profilu sieci w mediach społecznościowych, wiadomość została określona mianem “dziwnego łańcuszka” , natomiast według Aleksandry Robaszkiewicz, która jest Head of Corporate Communications and CSR w sieci Lidl Polska, akcja Biedronki “wprowadzała konsumentów w błąd” co do cen w Lidlu.
To nie koniec działań
Wygląda jednak na to, że to nie koniec historii. W czwartkowy wieczór Biedronka ponownie wysłała wiadomości SMS do swoich klientów - ponownie znalazła się wzmianka o cenach jednego z produktów w Lidlu.
Tym razem jednak dyskont jako główny temat wiadomości obrał koszyk cenowy Faktu , który został opublikowany 6 lutego. Zdaniem sieci, zawiera on błąd - według Faktu, cena 1 kg schabu bez kości w Biedronce to 22,99 zł; Biedronka w wiadomości SMS wskazuje jednak, że cena produktu wynosi 10,39 zł, tj. 12,60 zł mniej niż podaje Fakt. Zdaniem dyskontu, czyni to Biedronkę najtańszą ze wszystkich zbadanych sieci sklepów.
Ponownie uderzają
W drugiej części czwartkowej wiadomości SMS, Biedronka ponownie uderzyła w Lidla . Tym razem pretekstem były kapsułki do prania Persil Power Caps w opakowaniu 33 szt. Biedronka ma je oferować w cenie 29,99 zł za opakowanie, zaś Lidl - według wiadomości SMS - ma je oferować w cenie o 46 proc. wyższej, tj. 43,99 zł.
ZOBACZ TAKŻE: Lidl z ofertą na Walentynki. Prezenty za grosze