BiznesINFO.pl Polska i Świat Branża reklamowa chce zmniejszyć ślad węglowy
Fot. materiały prasowe

Branża reklamowa chce zmniejszyć ślad węglowy

10 czerwca 2024
Autor tekstu: Irmina Jach

Podczas walnego zebrania Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR podsumowano działania zarządu w 2023 roku i zatwierdzono umowę partnerską z AdNet Zero. Ponadto z organizacją pożegnała się Anna Zimecka, director of innovation and operational excellence.

Branża reklamowa zobowiązuje się co zmniejszenia śladu węglowego

Podczas walnego zebrania Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR ustalono, że branża reklamowa w swoich działaniach zobowiąże się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla.

Podpisana przez nas inicjatywa Ad Net Zero zobowiązuje branżę do zmniejszenia śladu węglowego swoich produkcji. Wierzymy, że nasze odpowiedzialne działania przyspieszą zmiany zachowań na rzecz zrównoważonej konsumpcji — przekazał dyrektor zarządzający SAR Paweł Tyszkiewicz.

Niechciany przelew. Możliwości zwrotu i konsekwencje przekazywania środków

SAR priorytetyzuje AI

Podczas walnego zebrania Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR zwrócono uwagę także na możliwość wykorzystania AI w branży reklamowej. Potencjał sztucznej inteligencji ma zostać wykorzystany do transformacji działań marketingowych.

Dopiero zaczynamy mierzyć się z ogromnym wpływem GenAI na branżę reklamy i marketingu. To z jednej strony wielka szansa dla agencji i obsługiwanych przez nie marek, ale też szeroki wachlarz ryzyk – mówił Michał Dunin, managing director WebTalk, pod którego kierownictwem będą działać w SAR grupy robocze.

Z ramienia SAR za projekt odpowiadał Michał Kazimierczak obejmujący stanowisko managing director w Heart&Brain Warsaw.

Szerokie działania branży reklamowej

Za opracowanie prawne odpowiada partner zarządzający SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk Maciej Kubiak. Tematem zajmowali się również: Dorota Pindel, research & development director w WebTalk; Małgorzata Majcher, chief strategy&innovation Officer w DDB, Dagmara Gadomska, general manager w Publicis Worldwide; Daniel Szulc, head of analytics, data scientist w Loyalty Point; Łukasz Gumowski, creative & strategy partner w Plejl; Kacper Skocki, chief operating officer w Vision&People oraz Łukasz Borek, general manager w LiquidThread.

Targi Kielce zwycięzcą turnieju piłkarskiego. Prezes Korony Kielce królem strzelców
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024. Zliczono wszystkie głosy
Obserwuj nas w
autor
Irmina Jach

Head of News&Business. Jestem absolwentką filologii polskiej. Przez lata pracowałam jako specjalista ds. marketingu. W wolnym czasie czytam książki. Najchętniej sięgam po literaturę faktu. Interesuję się także tematyką kryminalną i polskim himalaizmem.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat