Carrefour i Heinz pobiły nietypowy rekord Guinnessa
Carrefour i Heinz w księdze Guinessa
Carrefour postanowił w niebanalny sposób uczczić 150. urodziny marki Heinz. W sklepie sieci w Dubaju stanęła olbrzymia wieża butelek Heinz ułożona w kształt jednej, ogromnej butelki ketchupu. Rekordowo wysoka wieża zbudowana została przez 52 ochotników, którzy przez ponad 48 godzin budowali konstrukcję o wysokości 3,37 metra, wykorzystując w tym celu 883 opakowania. Budowla została oficjalnie wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa, jako „najwyższa ekspozycja produktów paczkowanych na świecie. Podobne wieże można podziwiać w Mall of the Emirates, City Centre Ajman i hipermarkecie Marina Mall w Abu Dhabi Carrefour do wtorku, 27ego sierpnia.
Ed Sheeran na butelce ketchupu
Dzieło współpracy Heinza i Carrefoura jest tym bardziej wyjątkowe, ponieważ wieże zostały zbudowane z butelek z limitowanej wersji ketchupu “Ed-chup” z wizerunkiem… Eda Sheerana. Na opakowaniu produktu widnieje specjalna emotka dedykowana Edowi, którą Heinz stworzył w podziękowaniu za jego dozgonną miłość i zaangażowanie: pomidor o imieniu „tomoji” (tomato + emoji), który swoim wyglądem wyraźnie nawiązuje do Sheerana. Piosenkarz jest tak ogromnym fanem tego przysmaku, że ma nawet tatuaż z logiem firmy na ramieniu.