Carrefour wprowadza nowe rozwiązania. Wiele osób może być mocno zdziwionych
Carrefour rozwija Marketplace
Carrefour chwali się, że jest jedyną siecią handlową na polskim rynku oferującą "nowoczesny sklep internetowy z produktami spożywczymi oraz niespożywczymi z oferty własnej oraz w ramach konceptu marketplace".
Platforma Carrefour Marketplace działa w naszym kraju już dwa lata. Przez ten czas sieć zdążyła nawiązać współpracę z ponad 350 sprzedających. - Tak dynamiczny rozwój marketplace nie byłby możliwy bez szeregu działań skierowanych zarówno do klientów, jak i dostawców sieci - czytamy w raporcie rocznym Carrefour Polska. Obecnie oferuje już 500 tys. artykułów, o 400% więcej niż rok temu. Rozszerzył również portfolio produktów dostępnym w ramach konceptu marketplace o dodatkowe kategorie, takie jak Sport i Turystyka oraz Dziecko.
Co więcej francuska sprzedawca jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która na szeroką skalę uruchomiła Scan&Go. Jak czytamy w raporcie spółki, jest to “samodzielne skanowanie produktów za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją Mój Carrefour i dokonywanie mobilnej płatności za zakupy bez konieczności wykładania zakupów na taśmę. Usługa ogranicza kolejki do kas i usprawnia obsługę klientów. Do trzech sklepów w Warszawie, w których Scan&Go działa od 2017 roku, dołączyło w 2018 roku 81 hiper- i supermarketów zlokalizowanych na terenie całego kraju”. Według planów Carrefoura, usługa Scan&Go ma być dostępna we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce.
Usługa Scan&Go jest dostępna w aplikacji Mój Carrefour. Klienci, którzy zainstalowali na swoim smartphonie aplikację, mogą korzystać także z kuponów zniżkowych oraz zrobić codzienne zakupy. Co więcej od teraz klienci sieci będa mogli odebrać swoje zamówienia ze sklepu interentowego sklepach convenience, czyli Carrefour Express, dzięki rozszerzeniu usługi click&collect na nowy segment.