Duży polski bank zapowiedział ważną zmianę. Dotknie wszystkich klientów
Bank Millennium skierował do swoich klientów wiadomość, w której zapowiedział spore zmiany w bankowości internetowej i wejdą one w życie już niebawem. Czego będą dotyczyły?
Zmiany w Banku Millenium
Bank Millennium poinformował swoich klientów o pewnej sporej zmianie. Okazuje się, że zostanie zmieniony adres, z którego można zalogować się do swojego konta w bankowości internetowej. Przedstawiciele banku przekazali także, że sama strona ulegnie odświeżeniu.
W komunikacie zaznaczono, że nie zmienią się kolejne kroki logowania oraz wymagane dane, takie jak millekod, hasło i 1 i 2 znaki identyfikatora. Bez zmian pozostanie także adres strony głównej. - Nadal możesz zacząć logowanie na stronie głównej, a my przekierujemy Cię do strony logowania - podkreślono.
Ostrzeżenie przed oszustwami
Bank Millennium przypomina, że o zmianach w logowaniu nie informuje w wiadomościach e-mail czy za pomocą linków w SMS-ach , a wyłącznie w kanałach banku. Przedstawiciele banku zalecają, by podczas logowania się do konta pamiętać o sprawdzeniu paska adresu, zanim wpiszemy swoje dane. - Jeśli widzisz błędy, literówki lub nieznany adres - nie loguj się - podkreślono.
Kiedy zmiany wejdą w życie?
Millenet jest usługą bankowości elektronicznej, dzięki której możliwy jest pełny dostęp do konta oraz innych produktów bankowych za pośrednictwem Internetu. Adres strony logowania zmieni się od najbliższego poniedziałku, 13 listopada .
W najbliższych dniach zmiany czekają także klientów ING Banku Śląskiego . Od 12 listopada klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy zyskają dostęp do nowej wersji aplikacji mobilnej. Na początku października z kolei Santander Bank Polska wyłączył starą wersję aplikacji .