Fatalne wieści dla klientów. Tego produktu już nie kupisz w Biedronce
Biedronka ma fatalne wieści dla wszystkich swoich klientów. Okazuje się bowiem, że pewien produkt bezpowrotnie zniknie z półek we wszystkich sklepach tej popularnej sieci. Z pewnością wiele osób się rozczaruje, bo produkt ten cieszył się naprawdę sporym zainteresowaniem wśród konsumentów. O co konkretnie chodzi? Wyjaśniamy.
Z Biedronki znika popularny produkt
Fatalne wieści dla klientów Biedronki. Jak się okazuje, z sieci sklepów zniknie popularny tygodnik z poradami i programem telewizyjnym, który sprzedawany był tam przez naprawdę długi okres. Chodzi tu dokładnie o magazyn “Kropka TV”, który uwielbiało wielu czytelników. Właśnie przekazano przykre wieści - ostatnie wydanie tygodnika właśnie trafiło na sklepowe półki.
Zobacz także: Niewiele osób wie o tym dodatkowym urlopie. Trzeba spełnić tylko jeden kluczowy warunek
Fatalne wieści dla fanów tego produktu
Okazuje się, że ukazało się aż 929 wydań tygodnika, które klienci Biedronki bardzo chętnie kupowali. Na oficjalnym profilu w mediach społecznościowych magazynu pojawił się pożegnalny post , w którym przekazano czytelnikom te fatalne doniesienia.
Kochani czytelnicy, no cóż... wszystko, co dobre kiedyś się kończy i tak po blisko 18 latach wkrótce kończymy wydawanie Waszej Kropeczki. Dziękujemy Wam z całego serca, że byliście z nami, za wszystkie Wasze komentarze oraz przede wszystkim Waszą lojalność i zaangażowanie. To właśnie to, że byliście z nami, dawało nam wiatr w żagle i motywowało do pracy - czytamy na Facebooku.
Klienci są załamani, tego produktu już nie kupią w Biedronce
Fani tygodnika “Kropka TV” są zasmuceni faktem, że nie będą mogli już kupić w sieci sklepów Biedronka swojego ulubionego magazynu. Pod postem w mediach społecznościowych pojawiło się pełno komentarzy klientów , którzy wprost nie mogą uwierzyć w to, że na półkach już nigdy więcej nie pojawi się “Kropka TV”.
O mamo, czemu Was już nie będzie? Jesteście wspaniałym pismem; Czasami zjeździłam wszystkie Biedronki w mieście, żeby kupić Kropkę. Jest mi bardzo bliska, ponieważ dzięki niej przeżyłam cudowną przygodę, którą zapamiętam na zawsze. W 2012 r. w konkursie Twarz Kropki wygrałam 2. miejsce. To były moje trzy dni w Warszawie z cudownymi atrakcjami i pobytem w luksusowym hotelu - czytamy w komentarzach.