BiznesINFO.pl Handel Fatalne wieści dla klientów. Tego produktu już nie kupisz w Biedronce
Iberion

Fatalne wieści dla klientów. Tego produktu już nie kupisz w Biedronce

30 stycznia 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kabot

Biedronka ma fatalne wieści dla wszystkich swoich klientów. Okazuje się bowiem, że pewien produkt bezpowrotnie zniknie z półek we wszystkich sklepach tej popularnej sieci. Z pewnością wiele osób się rozczaruje, bo produkt ten cieszył się naprawdę sporym zainteresowaniem wśród konsumentów. O co konkretnie chodzi? Wyjaśniamy.

Z Biedronki znika popularny produkt

Fatalne wieści dla klientów Biedronki. Jak się okazuje, z sieci sklepów zniknie popularny tygodnik z poradami i programem telewizyjnym, który sprzedawany był tam przez naprawdę długi okres. Chodzi tu dokładnie o magazyn “Kropka TV”, który uwielbiało wielu czytelników. Właśnie przekazano przykre wieści - ostatnie wydanie tygodnika właśnie trafiło na sklepowe półki.

Zobacz także: Niewiele osób wie o tym dodatkowym urlopie. Trzeba spełnić tylko jeden kluczowy warunek

"Nowy" podatek dla emerytów? Część z nich nie płaciła go nigdy wcześniej

Fatalne wieści dla fanów tego produktu

Okazuje się, że ukazało się aż 929 wydań tygodnika, które klienci Biedronki bardzo chętnie kupowali. Na oficjalnym profilu w mediach społecznościowych magazynu pojawił się pożegnalny post , w którym przekazano czytelnikom te fatalne doniesienia.

Kochani czytelnicy, no cóż... wszystko, co dobre kiedyś się kończy i tak po blisko 18 latach wkrótce kończymy wydawanie Waszej Kropeczki. Dziękujemy Wam z całego serca, że byliście z nami, za wszystkie Wasze komentarze oraz przede wszystkim Waszą lojalność i zaangażowanie. To właśnie to, że byliście z nami, dawało nam wiatr w żagle i motywowało do pracy - czytamy na Facebooku.

Klienci są załamani, tego produktu już nie kupią w Biedronce

Fani tygodnika “Kropka TV” są zasmuceni faktem, że nie będą mogli już kupić w sieci sklepów Biedronka swojego ulubionego magazynu. Pod postem w mediach społecznościowych pojawiło się pełno komentarzy klientów , którzy wprost nie mogą uwierzyć w to, że  na półkach już nigdy więcej nie pojawi się “Kropka TV”.

O mamo, czemu Was już nie będzie? Jesteście wspaniałym pismem; Czasami zjeździłam wszystkie Biedronki w mieście, żeby kupić Kropkę. Jest mi bardzo bliska, ponieważ dzięki niej przeżyłam cudowną przygodę, którą zapamiętam na zawsze. W 2012 r. w konkursie Twarz Kropki wygrałam 2. miejsce. To były moje trzy dni w Warszawie z cudownymi atrakcjami i pobytem w luksusowym hotelu - czytamy w komentarzach.

W Lidlu właśnie się zaczęło. Niebywała oferta, klienci będą walić drzwiami i oknami
Masz w domu te książki z czasów PRL? Mogą być warte nawet kilka tysięcy złotych
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kabot

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką psychologii na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. W wolnym czasie lubię czytać książki i oglądać filmy związane z tematyką kryminalną.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat