Kaufland płaci klientom, jeśli stoją w kolejce do kas dłużej niż 5 minut
Kaufland wypłaca swoim klientom bon o wartości 5 zł, jeśli ci stoją w kolejce dłużej niż 5 minut i nie wszystkie kasy są wówczas otwarte. Jeden z internautów pochwalił się w mediach społecznościowych, że dzięki polityce sieci otrzymał już od niej 30 zł, licząc od listopada zeszłego roku.
Rekompensata za zbyt długie stanie w kolejce
Pomysł wypłaty klientom bonów o wartości 5 zł pojawił się w sieci Kaufland już w 2019 roku. Ma o nie prawo ubiegać się klient, który spędzi na staniu w kolejce więcej niż 5 minut, a nie może w tym czasie skorzystać z pełnej obsługi kas, gdyż nie wszystkie są otwarte.
Okazuje się, że sieć rzeczywiście wywiązuje się ze swojej zapowiedzi. W mediach społecznościowych swój przypadek opisał jeden z internautów. Pochwalił się, że od listopada 2022 roku otrzymał w ten sposób już 30 zł.
Możecie się śmiać, ale tu 5 zł, tam 5 zł i po 6 irytacji 30 zł. Oczywiście zasada jest taka, że wszystkie kasy muszą być zajęte i czas oczekiwania 5 min. Nigdy nie odszedłem z kwitkiem. Zawsze nagrywam rozmowę dotyczącą zwrotu — czytamy we wpisie internauty udostępnionym na portalu Business Insider.
Poza tym klient wyjaśnia, że za każdym razem sam nagrywa, jak wyglądała kolejka (choć uwieczniają to również sklepowe kamery). Włącza również stoper w telefonie.
Aby otrzymać bon, należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta sklepu.