BiznesINFO.pl
Pekao zwiększa ofertę. Nowe opcje w PeoPay.

pixabay, jarmoluk

Klienci Pekao zapłacą za parking i autobus telefonem

27 Marca 2021

Autor tekstu:

Kamila Jeziorska

Udostępnij:

Pekao rozszerza wachlarz usług dostępnych w PeoPay w zaledwie kilka miesięcy po udostępnieniu swoim klientom usługi Autopay. Dzięki współpracy ze SkyCash klienci Pekao zyskają dostęp do szeregu możliwości opłat za usługi transportowe, m.in.: zakupu biletó

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czemu Pekao zdecydowało się na cyfryzację

  • Co zyskają klienci dzięki współpracy Pekao ze SkyCash

  • Jak do sprawy odnoszą się przedstawiciele Pekao

Pekao z innowacjami cyfryzacyjnymi

Pandemia koronawirusa wymusiła na wielu instytucjach, a przede wszystkim bankach zwiększenie cyfryzacji swoich usług. Jednym z takich podmiotów jest Pekao, które mocno łapie wiatr w żagle i udostępnia coraz więcej usług na poziomie aplikacji moblinej.

Pekao, powołując się na dane Deloitte, informuje, że ponad połowa Polaków chciałaby korzystać z dodatkowych usług na poziomie aplikacji mobilnej banku. Wskazuje tutaj możliwość zapłaty za bilety komunikacyjne, czy płatność za parking.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów Pekao nawiązało współpracę ze SkyCash. Jak podkreślają oba podmioty, podróżowanie dla klientów Pekao stanie się jeszcze łatwiejsze. Dlaczego?

"Już niebawem użytkownicy aplikacji PeoPay w swoim telefonie zrealizują zakup biletów komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowe opłaty za parkowanie w strefach płatnego parkowania i parkingach. Klienci banku będą mogli także przedłużyć parkowanie w dowolnym momencie, nie wracając do samochodu, a korzystając z funkcji start-stop zapłacą jedynie za faktyczny czas postoju" - informuje w komunikacie prasowym Pekao.

Pekao i współpraca ze SkyCash

Bank podkreśla, że klienci od dłuższego czasu mogą korzystać z usług Autopay, a nowa opcja umożliwi nie tylko kontrolę nad finansami, ale również zapewni bezpieczeństwo ważne w przypadku pandemii koronawirusa. Klienci Pekao nie będą musieli szukać parkomatu, biletomatu, ani stać w długich kolejkach.

- Stawiamy na udane partnerstwa z fintechami, skoncentrowane na udostępnianiu klientom nowoczesnych i praktycznych rozwiązań. Dzięki współpracy ze SkyCash możemy oferować naszym klientom szeroki zakres usług finansowych i niefinansowych dostępnych w jednym miejscu – aplikacji banku. Zdecydowaliśmy się na sprawdzone narzędzie i know-how firmy o ugruntowanej pozycji na rynku - powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

Z kolei Jarosław Mazek, Prezes Zarządu SkyCash Poland S.A. podkreślił, że współpraca z Pekao umożliwi klientom banku dostęp do szerokiej gamy sieci parkingów oraz biletów komunikacji miejskiej. Co więcej, pakiet usług zostanie w przyszłości poszerzony.

Pekao w III kwartale br. wraz z premierą nowej wersji aplikacji PeoPay udostępni swoim klientom możliwość zakupu biletów komunikacyjnych oraz dokonania opłat parkingowych. Wraz z rozwojem współpracy, udostępniane będą kolejne usługi.

Podobne artykuły

Materiał zewnętrzny

Finanse

Ceny mieszkań na rynku pierwotnym miast wojewódzkich ― digest z początku 2021 roku

Czytaj więcej >
Podatek od sprzedaży detalicznej zgodny z prawem. TSUE zdecydował.

Finanse

Polska wygrała z KE przed TSUE. Podatek może być nadal ściągany z przedsiębiorców

Czytaj więcej >
fot: Arkadiusz Ziolek/ East News. 16.12.2020. n/z Portfel na tle pieniadzy.

Finanse

Minister finansów poinformował media o planach podatkowych. Padły ważne deklaracje

Czytaj więcej >

Finanse

NBP może mieć nowego prezesa. Ale Adam Glapiński przekonuje do siebie złotem

Czytaj więcej >
Podwyżki rachunków za prąd nie do uniknięcia

Finanse

Rachunki z gigantycznym wzrostem. Polska rodzina zapłaci 700 zł więcej

Czytaj więcej >
PHOTO: ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS Warszawa N/Z Pobieranie gotowki z bankomatu

Finanse

EnveloBank znika z polskiego rynku. Klienci muszą być gotowi na zmiany

Czytaj więcej >