BiznesINFO.pl Finanse Klienci Pekao zapłacą za parking i autobus telefonem
pixabay, jarmoluk

Klienci Pekao zapłacą za parking i autobus telefonem

27 marca 2021
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czemu Pekao zdecydowało się na cyfryzację

  • Co zyskają klienci dzięki współpracy Pekao ze SkyCash

  • Jak do sprawy odnoszą się przedstawiciele Pekao

Pekao z innowacjami cyfryzacyjnymi

Pandemia koronawirusa wymusiła na wielu instytucjach, a przede wszystkim bankach zwiększenie cyfryzacji swoich usług. Jednym z takich podmiotów jest Pekao, które mocno łapie wiatr w żagle i udostępnia coraz więcej usług na poziomie aplikacji moblinej.

Pekao, powołując się na dane Deloitte, informuje, że ponad połowa Polaków chciałaby korzystać z dodatkowych usług na poziomie aplikacji mobilnej banku . Wskazuje tutaj możliwość zapłaty za bilety komunikacyjne, czy płatność za parking.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów Pekao nawiązało współpracę ze SkyCash. Jak podkreślają oba podmioty, podróżowanie dla klientów Pekao stanie się jeszcze łatwiejsze. Dlaczego?

"Już niebawem użytkownicy aplikacji PeoPay w swoim telefonie zrealizują zakup biletów komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowe opłaty za parkowanie w strefach płatnego parkowania i parkingach. Klienci banku będą mogli także przedłużyć parkowanie w dowolnym momencie, nie wracając do samochodu , a korzystając z funkcji start-stop zapłacą jedynie za faktyczny czas postoju" - informuje w komunikacie prasowym Pekao.

Pekao i współpraca ze SkyCash

Bank podkreśla, że klienci od dłuższego czasu mogą korzystać z usług Autopay, a nowa opcja umożliwi nie tylko kontrolę nad finansami, ale również zapewni bezpieczeństwo ważne w przypadku pandemii koronawirusa . Klienci Pekao nie będą musieli szukać parkomatu, biletomatu, ani stać w długich kolejkach.

- Stawiamy na udane partnerstwa z fintechami, skoncentrowane na udostępnianiu klientom nowoczesnych i praktycznych rozwiązań. Dzięki współpracy ze SkyCash możemy oferować naszym klientom szeroki zakres usług finansowych i niefinansowych dostępnych w jednym miejscu – aplikacji banku. Zdecydowaliśmy się na sprawdzone narzędzie i know-how firmy o ugruntowanej pozycji na rynku - powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

Z kolei Jarosław Mazek, Prezes Zarządu SkyCash Poland S.A. podkreślił, że współpraca z Pekao umożliwi klientom banku dostęp do szerokiej gamy sieci parkingów oraz biletów komunikacji miejskiej. Co więcej, pakiet usług zostanie w przyszłości poszerzony.

Pekao w III kwartale br. wraz z premierą nowej wersji aplikacji PeoPay udostępni swoim klientom możliwość zakupu biletów komunikacyjnych oraz dokonania opłat parkingowych. Wraz z rozwojem współpracy, udostępniane będą kolejne usługi.

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat