BiznesINFO.pl Handel Miłość jest ślepa w Lidlu. W ofercie hit z przeboju Netflixa
Fot. East News/Arkadiusz Ziółek

Miłość jest ślepa w Lidlu. W ofercie hit z przeboju Netflixa

29 października 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kłosek

Wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, Lidl postanowił zaskoczyć swoich klientów. Fanów “społecznego eksperymentu” Netflixa nie brakuje również w Polsce. Teraz wszyscy, którzy mają na to ochotę, mogą zdobyć charakterystyczny gadżet z planu.

Hit Netflixa czeka na klientów w Lidlu

Netflixowy program “Love Is Blind” od lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Reality show podbija serca fanów już od siedmiu sezonów, a wraz z zainteresowaniem serialem rośnie… miłość do złotych kieliszków . Charakterystyczne naczynia stały się już niemal ikonicznym rekwizytem, a wielu widzów zamarzyło o tym, by mieć je w swojej kuchni. Lidl spełnia to marzenie i teraz oferuje swoim klientom złoto-brązowe kieliszki w dwóch wariantach: 430 ml i 360 ml. Komplet dwóch kupimy teraz w cenie 33,98 zł.

Zobacz też: Ostatni dzień na zakupy w Dino. Jutro sieć znowu zaszaleje, po czym zamknie drzwi

Ostatni dzień na zakupy w Dino. Jutro sieć znowu zaszaleje, po czym zamknie drzwi

Lidl zachwyca nie tylko fanów serialu

Chociaż złote kieliszki mogą przyciągnąć wzrok również tych, którzy “Love Is Blind” nigdy nie widzieli, w Lidlu nie brakuje również artykułów z szerszego asortymentu . Kto szuka mniej zaskakującego wyposażenia, może postawić np. na kryształowe szklanki, które teraz kupimy za jedyne 19,99 zł (cena za zestaw 4 sztuk). W sklepie znajdziemy również kieliszki do wody w wielu wariantach , a za każdy komplet zapłacimy tylko 59,90 zł. Oryginalnym rozwiązaniem w super cenie jest również zestaw kubków do drinków, dostępnych już od 119,85 zł.

O czym jest Love is Blind?

Przez żołądek do serca i przez kieliszki do serialu — kto o Love Is Blind usłyszał po raz pierwszy w kontekście kieliszków (a o tych robi się coraz głośniej), zasłużył na wyjaśnienia. Serial po raz pierwszy ukazał się na Netflixie w 2020 roku jako reality show z elementami “eksperymentu społecznego”. Tak jak w tytule, uczestnicy programu mają przekonać się, czy miłość faktycznie jest ślepa. Po raz pierwszy mogą się zobaczyć dopiero po zaręczynach — wcześniej poznają się, ani razu nie rozmawiając twarzą w twarz. Kluczowym momentem każdego sezonu jest ujawnienie swoje wyglądu przez partnerów, jest to zatem swoiste odwrócenie rzeczywistych relacji.

W Biedronce właśnie się zaczęło. Masło i mleko kupisz za grosze, ale są limity
Podwyżki w sklepach jednak odroczone. Jest decyzja rządu i nowy termin: “Nie możemy sobie na to pozwolić”
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kłosek

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką Twórczego Pisania i Marketingu Wydawniczego na Uniwersytecie Śląskim. Poprzednie studia ukończyłam z wyróżnieniem na kierunku Kultury Mediów. Kocham książki, którymi interesuję się zarówno od strony czynnej, jak i biernej, co wykorzystuję pisząc powieści, ale również tworząc dla czasopisma ArtPapieru i miesięcznika Kreatywni. Wolne chwile spędzam przy serialach i grach komputerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat