Prace serwisowe w Nest Banku. Utrudnienia potrwają aż 5 dni
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Od jakich funkcji będą odcięci klienci Nest Banku
-
Co budzi obawy klientów
-
Czy wszystkie funkcje zostaną odcięte jednocześnie
Nest Bank zapowiada prace techniczne
"Zmieniamy się dla Was" - tak Nest Bank informuje klientów o szykowanych pracach serwisowych w dniach 4-8 marca. Kilka utrudnień będzie trwało przez cały czas, natomiast pozostałe zostały podzielone na części. Klienci muszą uzbroić się w ogromną cierpliwość.
Między 4 a 8 marca klienci Nest Banku nie będą mogli "zmienić kodu PIN, zmienić limitu na karcie, zastrzec karty oraz aktywować nowej karty i nadać dla niej kodu PIN oraz złożyć wniosku o otwarcie Nest Konta Samodzielnego dla swojego dziecka, o pełnomocnictwo do rachunku oraz o wydanie nowej karty".
Początkowo obawy klientów związane były z tym, czy w razie konieczności będzie można zastrzec kartę płatniczą. Nest Bank w komunikacie podkreślił, że będzie taka szansa poprzez infolinię.
Z kolei w sobotę 6 marca 2021 r. w godz.: 00:30-02:00 niedostępna będzie bankowość internetowa oraz aplikacja mobilna. Klienci nie będą mogli nawet zalogować się do systemu.
Nest Bank szykuje utrudnienia dla klientów
" Od 6 marca od godziny 2.00 do 7 marca do godz.18.00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą działały w ograniczonym zakresie. Oznacza to, że BLIK będzie całkowicie niedostępny – nie zapłacisz za zakupy internetowe ani stacjonarne, nie wypłacisz z bankomatu ani nie wpłacisz gotówki" - informuje Nest Bank w komunikacie. Jednocześnie podkreśla, że wciąż można będzie korzystać z karty płatniczej.
Bank informuje, że niemożliwe będzie otwarcie rachunku oszczędnościowego, a zlecone przelewy zostaną wykonane dopiero po zakończeniu prac serwisowych. Doładowanie telefonu online lub zarządzanie oszczędnościami także będą niedostępne.
W poniedziałek 8 marca "w godzinach 11:00 do 12:00 mogą występować chwilowe problemy w trakcie płatności kartami " - dodaje Nest Bank.
Nest Bank zachęca do śledzenia swojej strony internetowej, a w razie większych wątpliwości do kontaktu z infolinią.