Nocowanie.pl z nową stroną główną. Turystom będzie znacznie łatwiej
Tuż przed prawdopodobnym ponownym otwarciem obiektów noclegowych i na dwa miesiące przed wakacjami serwis Nocowanie.pl uruchamia nową wersję swojej strony głównej. Przedstawiciele serwisu podkreślają, że to początek innowacji, które mają być sukcesywnie wprowadzane.
-
Serwis Nocowanie.pl uruchomił nową wersję swojej strony
-
Jakie usprawnienia wprowadził serwis
-
Dlaczego znalezienie noclegu na długi weekend ma być prostsze
Nocowanie.pl z nową stroną główną
U progu prawdopodobnego odmrożenia branży hotelarskiej (szczegóły w tej sprawie mają zostać podane w przyszłym tygodniu, z wypowiedzi przedstawicieli rządu można jednak zakładać, że niedługo po weekendzie majowym obiekty noclegowe po kilku tygodniach przerwy, będą mogły ponownie przyjmować gości) i na dwa miesiące przed wakacjami, które jak wiele na to wskazuje upłyną bez większości restrykcji, Nocowanie.pl uruchamia nową wersję swojej strony głównej, o czym serwis informuje w wydanym w czwartek komunikacie.
Z danych przywołanych w komunikacie wynika, że w bazie serwisu można znaleźć ok. 50 tys. ofert noclegowych i jest on pierwszym wyborem dla niemal 3 mln Polaków.
Zmiana strony głównej, jak podano w komunikacie ma spowodować, że planowanie przez Polaków urlopów – a jego pierwszym etapem najczęściej jest znalezienie noclegu – będzie prostsze.
- Kierujemy się hasłem User First, dbając o komfort naszych użytkowników. Zaznaczamy też, że to pierwszy etap dużych usprawnień, jakie zamierzamy wdrożyć w nadchodzących miesiącach – tłumaczy cytowana w komunikacie Kamila Miciuła z serwisu Nocowanie.pl.
W komunikacie podkreślono, że już od dłuższego czasu analizowano oczekiwania turystów wobec serwisu, w związku z czym sprawdzano czego i w jaki sposób poszukiwano. Zmiany mają uwzględniać potrzeby i sugestie osób planujących wypoczynek w Polsce i szukających w związku z tym noclegu za pośrednictwem serwisu.
Pisząc o zmianach, Nocowanie.pl wskazuje w pierwszej kolejności SEO i najnowsze wytyczne Google. Zmiana wydajności strony i treści ma wpłynąć na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania, co pozwoli turystom na skuteczniejsze znalezienie noclegu. Z kolei wprowadzenie wytycznych Google ma zapewnić najwyższą jakość i wygodę korzystania z serwisu.
Najważniejszym elementem zmian ma być jednak wyszukiwarka noclegów. Wyszukiwarka pozostanie na górze strony, ale ma być bardziej intuicyjna, dzięki czemu ma być łatwiej znaleźć poszukiwaną lokalizację, a wdrożenie ElasticSearch ma zwiększyć efektywność, szybkość i funkcjonalność wyszukiwarki (pozwala na wyszukanie najbardziej trafnych sugestii noclegów w wybranej okolicy).
Serwis informuje również o tym, że za sprawą ulepszonej wersji mobilnej łatwiejsze będzie korzystanie z niego za pomocą urządzeń mobilnych. Wprowadzono również nową sekcję „Kategorie obiektów”, dzięki czemu turystom prościej będzie znaleźć wymarzony nocleg np. w domku czy apartamencie.
Łatwiejsze znalezienie oferty na długi weekend i święta
Nocowanie.pl zwraca w komunikacie również uwagę na nową szatę graficzną, przygotowaną w oparciu o najnowsze trendy. Wyeksponowano również sekcję „Oferty specjalne”, która dedykowana jest turystom szukającym noclegów na konkretne okazje jak np. święta, ferie, czy długie weekendy. W przypadku najbliższej majówki sekcja ta się specjalnie nie przyda, ale już na początku czerwca szykuje się kolejny dłuższy niż zwykle weekend w związku z Bożym Ciałem (jeśli ktoś weźmie urlop na piątek 4 czerwca, to będzie miał cztery dni wolnego) i na chwilę obecną wiele wskazuje na to, że wyjazdy w tym okresie będą możliwe.
Wyeksponowano również opinie turystów o obiektach noclegowych, gdyż jak zauważa serwis, rekomendacje innych gości to ważny element, ułatwiający podjęcie decyzji o wyborze konkretnego noclegu.
Przedstawiciele serwisu podkreślają, że zmiany na stronie głównej, to początek innowacji, które będą sukcesywnie wprowadzane, a odwiedzający Nocowanie.pl turyści, znajdą upragniony nocleg jeszcze szybciej.
Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl