Nowy smartwatch Huawei Watch 4 Pro Space Edition z rozbudowaną kampanią marketingową
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) niedługo po światowej premierze urządzeń, która miała miejsce na początku maja w Dubaju, postanowił wystartować z kampanią promującą najnowszą odsłonę smartwatcha premium z rodziny Huawei Watch 4 Pro. Działania, które mają wspierać wejście na polski rynek wersji Space Edition, będą obejmowały wszelkie kanały źródłowe oraz konkretne narzędzia marketingowe. W naszym kraju twarzą kampanii został Remigiusz "reZi" Wierzgoń.
Premiera najnowszego smartwatch firmy Huawei. Twarzą kampanii jest znany influencer
Huawei CBG bardzo mocno skupia się na ciągłym wspieraniu wizerunku marki, jednocześnie kreując autentyczną świadomość wobec oferowanych urządzeń. Celem najnowszej kampanii jest uwypuklenie futurystycznej estetyki Huawei Watch 4 Pro Space Edition i wyjątkowo trwałych materiałów, użytych do stworzenia najnowszego produktu firmy Huawei. Decydującym punktem działań spółki jest zasięgowa i wysoko jakościowa kampania telewizyjna, która swoją premierę miała 13 maja i ma trwać do końca miesiąca.
Główną postacią kampanii, również w zakresie działań influcencer marketingu, jest Remigiusz Wierzgoń, znany w Internecie jako "reZi".
Kto pomagał spółce Huawei w całej kampanii?
Działania influencerskie były zadaniem agencji Ogilvy PR, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker.
Równolegle do działań marki tworzona jest kampania telewizyjna z siecią Media Expert oraz komunikacja, która ma wspierać premierową sprzedaż Huawei Watch 4 Pro Space Edition. Aktywnymi partnerami biznesowymi są sieci handlowe (Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt), operatorzy sieci (Plus, T-Mobile i Orange) oraz x-kom i Allegro.
Huawei przewiduje specjalną ofertę dla kupujących
Producent we współpracy z partnerami przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 23 czerwca 2024 r. Działania podjęte przez Huawei CBG są przygotowane w każdym, najmniejszym szczególe, skupiając się na samej formie kampanii produktowej, przechodząc przez wybór twarzy kampanii, kończąc na zawarciu współprac z renomowanymi i zaufanymi firmami.