Nowy wymiar lojalności. Carrefour w programie Payback
Sieć sklepów Carrefour dołączyła do PAYBACK, największego multipartnerskiego programu lojalnościowego w Polsce. Od 27 maja jej klienci mogą zbierać punkty PAYBACK za zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na carrefour.pl, a następnie wymieniać je na nagrody rzeczowe w Sklepie z nagrodami PAYBACK lub wykorzystywać do obniżania rachunków przy kasie. Jest to również wyjątkowy dzień dla wszystkich uczestników Programu, którzy zyskują możliwość zbierania punktów w nowej, dużej sieci sklepów. Został też dla nich przygotowany zestaw ofert specjalnych z okazji rozpoczęcia tej współpracy.
Nowy program, choć zintegrowany z istniejącym
Program PAYBACK w Carrefour będzie działać podobnie jak u innych Partnerów. W przypadku Carrefour każde wydane 3 zł daje 1 punkt PAYBACK. Konsumenci z zarejestrowaną kartą PAYBACK mogą liczyć także na specjalne zniżki na wybrane produkty. Dla wszystkich klientów, zarówno będących już członkami PAYBACK, jak i tych, którzy dopiero zdecydują się dołączyć do programu, przygotowana została oferta powitalna.
Za pierwsze zakupy w sieci Carrefour z kartą PAYBACK o wartości min. 50 złotych zostanie przyznane 1000 punktów promocyjnych (po aktywacji kuponu). Program PAYBACK będzie działać we wszystkich hipermarketach, większości supermarketów i w części sklepów Carrefour Express, będących głównie sklepami franczyzowymi. Sukcesywnie będą dołączane do Programu kolejne sklepy sieci. Lista placówek, w których można zbierać punkty PAYBACK dostępna jest na stronie www.PAYBACK.pl/Carrefour.
Korzyści dla klientów wynikające z rozpoczętej współpracy
Zarówno Carrefour, jak i PAYBACK podkreślają korzyści dla klientów wynikające z rozpoczętej współpracy.
Carrefour Polska to firma, która oferuje obecnie jeden z najszerszych na polskim rynku ekosystemów lojalnościowych, ewoluujących wraz ze zmianą oczekiwań klientów. Nasza multiformatowa platforma lojalnościowa Mój Carrefour oferuje pełny pakiet rozwiązań budujących zaangażowanie klienta na wszystkich etapach jego cyklu życia i ścieżki zakupowej, poczynając od rozwiązań oferujących możliwość uzyskania natychmiastowej gratyfikacji, nastawionych na krótkoterminowy efekt sprzedażowy, poprzez rozwiązania budujące koszyk i częstotliwość wizyt klienta, a więc jego zaangażowanie podczas codziennych zakupów, a kończąc na rozwiązaniach długoterminowych wspomagających utrzymanie i aktywację klienta w dłuższej perspektywie - mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w Carrefour Polska.
Nawiązanie współpracy to odpowiedź na oczekiwania uczestników Programu
Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Carrefour jako członka koalicji PAYBACK. Dzięki tej współpracy uczestnicy naszego programu zyskują nowe możliwości zbierania punktów podczas codziennych zakupów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody lub obniżania - dzięki nim - rachunków płaconych przy kasie. To zresztą kolejna odsłona misji “Tańsze wyjście na zakupy” realizowanej już przez naszego Partnera. Jestem pewien, że również klienci sieci Carrefour, którzy nie mieli okazji dotychczas korzystać z naszego programu, docenią wyjątkowe benefity przygotowane przez partnerów PAYBACK zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Dla nas kluczowe jest wzmacnianie i stałe poszerzanie naszej wyjątkowej koalicji, by z jednej strony klienci mogli zdobywać punkty w kolejnych sieciach i dzięki temu czuli satysfakcję z korzystania z Programu, a z drugiej strony by nasi partnerzy mieli możliwość nawiązywania relacji biznesowych z nowymi podmiotami, co przyczynia się i do pozyskiwania nowych klientów, i lepszego poznawania tych obecnych – mówi Marcin Pilarski, Managing Director w PAYBACK Polska
Rozpoczęciu współpracy towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania marketingowa, obejmująca telewizję, radio, digital i reklamy wielkoformatowe. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.