Pepco wydało pilny komunikat. “Mogłoby doprowadzić do utraty wzroku”
Pepco jest bardzo popularną marką wśród Polaków. Oferuje różnorodny asortyment obejmujący ok. 500 kategorii produktów. W sklepach sieci można nabyć m.in. artykuły do domu, odzież damską, męską i dziecięcą, kosmetyki czy zabawki. To właśnie w sprawie jednej z popularnych zabawek sieć wystosowała do klientów pilny komunikat.
Pepco ostrzega. Ryzyko utraty wzroku
Kilka dni temu sieć Pepco zamieściła na swojej stronie specjalne ogłoszenie. Ma ono związek z postępowaniem prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Chodzi o pistolet na piankowe pociski z przyssawkami o kodzie 288457 i numerze EAN: 2200128845769. Produkt ten nie spełnia wymagań rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 roku w zakresie zabawek. Jego mechanizm jest w stanie wprowadzić pocisk w niebezpieczny ruch, a to może doprowadzić do poważnych konsekwencji zdrowotnych: stłuczenia, obrzęku ciała, otarcia lub urazu oka “co w konsekwencji mogłoby doprowadzić do utraty wzroku”, nie tylko samego użytkownika zabawki, ale również osoby trzecie.
Źródło: Pepco.
Wrześniowe ostrzeżenie Pepco. “Prosimy o zwrot, paragon nie jest wymagany”
Przypomnijmy, iż ostatnia informacja o wycofaniu produktu przez Pepco miała miejsce we wrześniu. Chodziło wówczas o kombinezon niemowlęcy dziewczęcy Turtledove o numerze PLU 343256. Badania wykazały, że nie spełnia on norm europejskich i niesie za sobą ryzyko udławienia małymi częściami, które mogłyby oderwać się od ubranka.
Prosimy o zwrot wspomnianego produktu oraz odbiór pełnej kwoty za jego zakup. Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Pepco. Paragon nie jest wymagany – przekazała sieć Pepco.
Źródło: Pepco.
Blisko 20-letni rozwój marki Pepco
Marca Pepco jest obecna w naszym kraju od 2004 roku. Obecnie liczy 1200 sklepów w Polsce, ale działalność prowadzi też na rynkach europejskich. Łącznie mówimy zatem o aż 3 tys. placówek handlowych, co najlepiej świadczy o tym, że sieć cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. W przyszłym roku planuje otwarcie kilkuset nowych sklepów.