PKO BP wprowadza ważne zmiany. Wszyscy klienci powinni o tym wiedzieć
PKO Bank Polski pozostaje bankiem, który może pochwalić się największą liczbą klientów. W maju tego roku przekazano informację, że obsługuje nawet 12 mln klientów. Taka skala wymaga wprowadzania innowacji w obsłudze klienta, także z użyciem nowoczesnych narzędzi. Na przykład oprogramowania na smartfonach. PKO BP wydało właśnie ważną aktualizację aplikacji mobilnej IKO, dzięki której klienci zyskają zupełnie nowe i całkiem zaawansowane możliwości planowania kontaktu z pracownikami banku. To jednak nie wszystkie nowości, jakie przygotowano w najnowszej aktualizacji.
PKO BP ogłosił wydanie aktualizacji IKO. Co znajdziemy w nowej wersji aplikacji?
PKO Bank Polski poinformował, że aplikacja mobilna IKO została już zaktualizowana do wersji 3.157. Z nowości mogą już korzystać zarówno użytkownicy IKO w wersji na smartfony z Androidem, jak i iOS-em.
Jeśli aktualizacja jest jeszcze niedostępna, wystarczy zaczekać. Niekiedy mechanizmu bezpieczeństwa Google Play celowo ograniczają dystrybucję aktualizacji, tak aby ograniczyć ewentualne szkody, jakie mogłaby wyrządzić wadliwa nowa wersja programu.
Bank wprowadził w najnowszej wersji dwie duże zmiany. Pierwsza z nich dotyczy obsługi klienta. Odtąd użytkownicy mają do dyspozycji rozbudowany moduł pozwalający na umawianie osobistych spotkań z pracownikami w placówkach. Drugi adresowany jest do właścicieli nieruchomości.
Ogólnopolska awaria PKO BP. Wielomiliardowe debety na rachunkach klientówUmawianie wizyt w oddziale PKO za pośrednictwem IKO
W IKO od wersji 3.157 dostępny jest całkowicie nowy moduł - Spotkania z doradcą. Aby z niego skorzystać, należy przejść do menu Więcej w IKO. Dzięki niemu możliwe jest umówienie spotkania w oddziale, ale też umówienia rozmowy telefonicznej lub wideorozmowy. Wszystko odbywa się z poziomu wyboru danego oddziału, ale też danych doradcy.
PKO BP zastrzega, że możliwość odbycia wideorozmowy nie jest oferowana przez wszystkich pracowników. Jeśli jesteśmy pod opieką konkretnego doradcy czy też po prostu zazwyczaj preferujemy kontakt z konkretnym pracownikiem, możemy wybrać daną osobę.
Ponadto swojego osobistego doradcę można sprawdzić w dziale Kontakt aplikacji mobilnej IKO. Po wybraniu danej osoby w menu Umów spotkanie możliwe jest wskazanie preferowanego terminu i określonego przedziału czasowego.
Zobacz: Rachunki za prąd mogą być niższe. Zacznie się jeszcze w sierpniu
Zarządzanie ubezpieczeniem nieruchomości w IKO
Obsługa klienta to nie jedyny aspekt funkcjonalności aplikacji, jaką zdecydował się rozwinąć PKO BP. W najnowszej wersji IKO dodano także możliwość podglądu informacji o ubezpieczeniu nieruchomości oraz zarządzania nim.
Moduł pozwalający na obsługę ubezpieczenia nieruchomości podzielono na trzy części: harmonogram, który dostępny jest, jeśli polisę wykupiono na raty, szczegóły oraz sekcję zarządzania. Aby uzyskać do nich dostęp, wystarczy przejść do menu Moje produkty, dalej Ubezpieczenia i Nieruchomości.