Płatne kasy samoobsługowe. Ta sieć już zaczęła pobierać opłaty
Klienci coraz częściej wybierają kasy samoobsługowe. To spore ułatwienie dla osób robiących zakupy, między innymi przez zdecydowanie krótszy czas oczekiwania w kolejce. Takie udogodnienie jest zupełnie darmowe, ale jak się okazuje, jedna z dużych sieci sklepów postanowiła wprowadzić płatne kasy samoobsługowe.
Klienci coraz częściej wybierają kasy samoobsługowe
Kasy samoobsługowe funkcjonują w sklepach już od dawna. Takie rozwiązanie jest coraz częściej wybierane przez klientów, bo pozwala zaoszczędzić sporo czasu, a jednocześnie jest o wiele wygodniejsze. Kasy są bardzo proste w obsłudze, a kolejki do nich są o wiele krótsze niż do tradycyjnych kas. Przede wszystkim korzystanie z nich jest zupełnie darmowe . Jakiś czas temu pojawiły się informacje, że pewna sieć postanowiła wprowadzić płatne kasy samoobsługowe.
Zobacz także: Skonfiskowane auta trafią na aukcje. Będzie można je kupić za pół ceny
Opłaty za korzystanie z kas samoobsługowych?
Ostatnio w mediach społecznościowych zawrzało. Klienci pewnej popularnej sieci sklepów zaczęli skarżyć się na to, że nie mogą skorzystać z kas samoobsługowych w lokalnych punktach. Rozpisywano się wówczas o tym, że jedynie kurierzy, którzy dostarczają zakupy w ramach usług świadczonych przez sklep mogą ich używać. Okazało się, że sieć postanowiła przetestować pewne nowe rozwiązania i wprowadziła konieczność uiszczenia dodatkowej opłaty , by móc korzystać z kas samoobsługowych.
Popularna sieć wprowadziła płatne kasy samoobsługowe
Mowa tutaj o sieci sklepów Walmart, która ma swoje sklepy w Stanach Zjednoczonych. Jak się okazuje, nie wszyscy klienci będą mogli skorzystać tam z kas samoobsługowych. By móc swobodnie samemu skasować swoje zakupy, należy wykupić subskrypcję, która kosztuje 98 dolarów rocznie, czyli w przeliczeniu około 390 złotych. Rzecznik sieci Walmart, Joe Pennington podczas rozmowy z “Business Insiderem” wyznał, że nowe rozwiązania są wprowadzane w oparciu o różne czynniki, a przede wszystkim potrzeby klientów.
W oparciu o kilka istotnych zmiennych, włączając opinie klientów i współpracowników, a także modele zakupów i potrzeby biznesowe, niektóre lokalizacje tymczasowo sprawdzają różne opcje w obsłudze kas samoobsługowych - przekazał rzecznik cytowany przez Business Insider