Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Polska sieć rusza na podbój Londynu. Reserved otwiera kolejny sklep
Michał Górecki
Michał Górecki 24.05.2024 12:06

Polska sieć rusza na podbój Londynu. Reserved otwiera kolejny sklep

Reserved London
Fot. mat.prasowe Reserved

Reserved, polska sieć odzieżowa w portfelu spółki LPP S.A., prowadzi kampanię związaną z otwarciem piątego salonu w Wielkiej Brytanii, tym razem w jednym z największych centrów handlowych w Europie, Westfield London. Tym samym spółka zapowiada zmiany w ofercie e-commerce

Reserved kontynuuje przygodę w Europie zachodniej

I, w przypadku Wielkiej Brytanii, także północnej. Reserved, polska marka odzieżowa z siedzibą w Gdańsku, w minionym 2023 r. otworzyła już sklep w Londynie i Mediolanie. Spółka LPP S.A przekazuje w tym kontekście, że jest zorientowana na rynek Europy zachodniej i ten cel konsekwentnie realizuje. Objawem tej konsekwencji jest nowy salon w Londynie, centrum handlowym Westfield, jednym z największych w Europie.

Zobacz też: Emerytura nie wystarczy. Policzono, ile Polacy powinni odłożyć na "spokojną" starość

Takiej reklamy w Polsce jeszcze nie było. C&A wypuściło 20-sekundowy spot. Początek trendu?

Reserved w londyńskim metrze

Marka, choć nienowa w Londynie, komunikuje nowe otwarcie w przestrzeni miejskiej, Londyńczycy już teraz mogą zobaczyć reklamy w metrze i komunikacji miejskiej, także tej naziemnej. Jak przekazuje spółka, za otwarciem idzie też koncepcja modowa. Westfield London to zachodnia część miasta, tam dotąd sklepów Reserved nie było. Dlatego w ofercie pojawia się specjalna kolekcja “Welcome to The Club” (dostępne także w Polsce), a inspirowana brytyjską elegancją.

E-commerce wyzwaniem na wyspach

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP przekazuje, że obecność na rynku brytyjskim wiąże się z wyzwaniami, wynikającymi cżesto wprost z Brexitu. Dlatego Reserved podtrzyma ofertę e-commerce na terenie UK za pomocą wyporności polskich magazynów.

Wiele firm stanęło przed koniecznością ograniczenia kosztów, a tym samym wprowadzenia zmian, m.in. w zakresie logistyki i realizowania zamówień online w oparciu o asortyment dostępny w lokalnych sklepach. Tak też było w przypadku naszej marki Reserved. W LPP mamy jednak świadomość, że chcąc realizować obecne plany rozwoju […] musimy reagować na oczekiwania. Dzięki bezpośrednim dostawom z polskim magazynów będziemy mogli zapewnić dostęp do pełnej oferty.

Zobacz też: Polacy będą pracować krócej. Jest termin