Popeyes otwiera kolejną restaurację W Polsce. W dniu otwarcia będą kanapki za darmo
Popyes otwiera kolejny lokal w Warszawie. Menu restauracji będzie można przetestować jeszcze przed otwarciem, natomiast w dniu otwarcia na klientów czekają specjalne okazje.
Poypeys otwiera kolejną restaurację
Poypes otworzy w Polsce swoją trzecią restaurację. Popeyes ma już swoje lokale we Wrocławiu i Szczecinie. W Szczecinie kolejka do restauracji ustawiła się już dobę przed otwarciem.
Tym razem również nie zabraknie pozytywnych wrażeń. Kolejny lokal zostanie otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy.
- Nie mogę się doczekać pierwszych gości na pomarańczowym dywanie oraz reakcji warszawiaków na nasze dania. Dzięki specjalnej mieszance przypraw Cajun w każdej pozycji z menu Popeyes czuć cząstkę Luizjany. Menu Popeyes czerpie inspirację z tradycji Nowego Orleanu, miasta różnych kultur i grup etnicznych i to sprawia, że jest jedyne w swoim rodzaju. Wiem, że Warszawa niecierpliwie czekała na swój pierwszy Popeyes i oto jest! - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE, cytowany przez dlahandlu.pl.
Oficjalne otwarcie restauracji Popeyes w Warszawie
Przedpremierowo 19 i 20 września w serwisie Pyszne.pl będzie już można złożyć zamówienie i sprawdzić menu jeszcze przed oficjalnym otwarciem.
Oficjalne otwarcie nastąi w czwartek 21 września 2023 r. o godzinie 10.00. Trzy pierwsze osoby, które ustawią się w kolejce przed głównym wejściem, dostaną vouchery na darmowe kanapki przez cały rok. Będą mogli odebrać trzy razy w tygodniu kanapkę Chicken Sandwich.
Pierwsze sto osób otrzyma kupon na darmową kanapkę Chicken Sandwich do wykorzystania w dniu otwarcia.
Sieć Popeyes
Sieć Popeyes powstała w 1972 r. w Nowym Orleanie w Luizjanie i jest spółką zależną Restaurant Bransds International Inc, jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach.
Obecnie Popeyes ma około 4,2 tys. lokali w 30 krajach. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypar Lousiana Cajun.
W menu restauracji znajdują się m.in. kanapki z kurczakiem, skrzydełka, panierowane krążki cebulowe, fryki i shaki.