Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Finanse > Ranking magazynu “Forbes Women”. Iga Świątek zostawia w tyle Roxie Węgiel, Katarzynę Cichopek i Annę Lewandowska
Elżbieta  Włodarska
Elżbieta Włodarska 20.06.2024 16:28

Ranking magazynu “Forbes Women”. Iga Świątek zostawia w tyle Roxie Węgiel, Katarzynę Cichopek i Annę Lewandowska

Roksana Węgiel/Katarzyna Cichopek/Anna Lewandowska
fot. KAPIF

Magazyn “Forbes Women” opublikował ranking najcenniejszych polskich kobiecych marek. W zestawieniu pojawiło się wiele znanych nazwisk z rodzimego show-biznesu, a także świata sportu. O jakich kwotach mowa i kto znalazł się na podium?

Magazyn "Forbes Women" opublikował coroczny ranking najcenniejszych kobiecych marek w Polsce

Magazyn “Forbes Women” po raz kolejny opublikował ranking 100. najcenniejszych kobiecych marek w Polsce. Na stronie, gdzie został on zamieszczony, możemy przeczytać, że było to nie lada wyzwanie, bowiem przeanalizowane zostało łącznie ponad 3,5 mln publikacji.

Wartość medialna wszystkich badanych treści osiągnęła poziom 15,7 mld zł i przebiła ubiegłoroczną wartość 11 mld zł - przekazano.

Zaszczytne pierwsze miejsce zajęła Iga Świątek. Podium otworzyła już po raz trzeci, a jej marka osobista została wyceniona na 1 727 822 902 zł. Tuż za nią, na drugim miejscu, uplasowała się Agnieszka Holland i jak podaje “Forbes”, została wyceniona na 484 409 240 zł, zaś trzecie miejsce przypadło Magdzie Linette, której marka osobista została oszacowana na 409 631 343 zł.

GUS podał najnowsze dane o wynagrodzeniach. Polacy zarabiają średnio niemal 8 tys. zł

Na ile wyceniono marki osobiste znanych polskich kobiet?

Tuż poza podium, na czwartym miejscu, uplasowała się Doda, której marka osobista została wyceniona na 305 405 352 zł. Piosenkarka w ubiegłym roku uplasowała się na 12. miejscu, a w tym, jak wyjaśniła za pośrednictwem Instagrama, podwoiła tę wartość. Kto zatem znalazł się tuż za nią?

Piąte miejsce należy do innej utalentowanej polskiej tenisistki - Magdaleny Fręch. Została wyceniona na 280 755 248 zł. Następna w rankingu znalazła się piosenkarka Margaret, której markę oszacowano na 269 435 421 zł. Siódme miejsce trafiło do Katarzyny Cichopek, wycenionej na 251 980 795 zł, zaś na ósmym uplasowała się Małgorzata Rozenek-Majdan i jak podano, jej marka została oszacowana na 245 006 659 zł. Tuż za nią, na dziewiątym miejscu, znalazła się Sanah - 243 439 277 zł. Dziesiąte miejsce należy do Anny Lewandowskiej, a jej marka osobista została wyceniona na 233 635 438 zł. Ranking zamyka Ewa Minge z kwotą 44 320 138 zł.

ZOBACZ TAKŻE: Nie wszyscy muszą płacić abonament RTV. Te osoby są zwolnione z opłaty

Marka Katarzyny Cichopek oszacowana wyżej niż jej koleżanek z show-biznesu

Katarzyna Cichopek w rankingu magazynu “Forbes Women” zajęła 7. miejsce, pokonując przy tym wiele koleżanek z branży. Z tych informacji wynika, że jej marka osobista jest wyżej ceniona niż Magdy Gessler (216 533 962 zł), Roksany Węgiel (214 865 448 zł), Edyty Górniak (202 774 183 zł), Katarzyny Dowbor (174 822 928 zł), czy 29. w zestawieniu Małgorzata Kożuchowska (118 mln zł).

Anna Mucha, koleżanka Katarzyny Cichopek z planu, uplasowała się za to na 33 miejscu, a wartość jej marki została oceniona na około 108 milionów złotych.