Internet stał się nieodzowną częścią naszego życia. Szczególnie media społecznościowe stanowią podstawowe narzędzie komunikacji i interakcji w dzisiejszym świecie. Niestety mogą też wpływać na kwestie bezpieczeństwa. Wystarczy wstawić nieodpowiedni tekst lub zdjęcie, aby wpakować się w kłopoty. Konsekwencjami może być np. utrata środków finansowych.
Niemal 5 milionów klientów jednego z popularnych w Polsce banków jest zagrożonych ze względu na trwającą kampanię cyberoszustów. Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego (CSIRT KNF) przestrzega przed atakiem i pokazuje, jak wygląda schemat działania przestępców. Warto to wiedzieć, ponieważ inaczej można łatwo stracić pieniądze.
Polacy masowo dostają SMS z wiadomością o końcu ważności Profilu Zaufanego. Rzeczywiście, wiele osób może spodziewać się unieważnienia tego profilu 31 października. Co trzeba zrobić, by przedłużyć jego ważność?
Pani Olga na swoim kanale “Życie Stewardessy” na YouTube podzieliła się nieprzyjemną sytuacją, która spotkała ją w jednym ze znanych banków. Wieloletnia klientka tej instytucji nie szczędziła słów wzburzenia i rozczarowania.
Sobotnie popołudnie, a zwłaszcza wieczór, to dla wielu Polaków czas aktywnego wypoczynku i rozrywki. Niestety część z nas może czekać niemiła niespodzianka – wiele banków operujących na polskim rynku przeprowadza w weekend prace skutkujące niedostępnością najważniejszych usług.
PKO BP opublikowało ważny komunikat, w którym ostrzega swoich klientów przed trwającym atakiem cyberprzestępców. Sytuacja stanowi spore zagrożenie. Bank instruuje, jak się zachować i podkreśla, że to konieczne dla naszego bezpieczeństwa: “możesz stracić pieniądze i kontrolę nad kontem”.
Jeden z banków, który wprowadził do oferty program Bezpieczny kredyt 2%, wdrożył również związaną z nim innowację w postaci nietypowego pomocnika. Na bieżąco odpowiada on na pytania klientów i wspiera także doradców bankowych. Jak dokładnie to działa?
Jeden z najpopularniejszych banków w Polsce wprowadza istotne zmiany. Trzeba koniecznie się z tym zapoznać, aby nie napotkać problemów. Brak wiedzy o modyfikacjach może niestety przyczynić się do przyniesienia klientom strat. Publikujemy wytyczne instytucji.
Ruszył nowy program, dzięki któremu zainteresowani, którzy spełniają warunki, mogą zyskać. Nawet 3000 złotych może wpłynąć na konto wielu osób. Istotne jest to, kto kwalifikuje się do uzyskania przelewu. Poniżej przedstawiamy istotne informacje.
Po 2 października br. wchodzą w życie istotne zmiany w jednym z największych banków w Polsce. Instytucja informowała klientów o planach, jednak wciąż nie każdy zdaje sobie sprawę z ustalonych terminów. Lepiej sprawdzić, czy jest się odpowiednio przygotowanym, w przeciwnym razie można napotkać spore niedogodności.
Wysokie koszty utrzymania samochodu sprawiają, że wiele osób martwi się o to, jak rozdysponować pieniądze. Niekiedy nadarzają się okazje, aby przynajmniej na niektórych elementach, które wchodzą w skład ogólnych nakładów pieniężnych na auto, nieco zaoszczędzić. Teraz można się załapać na mniejsze wydatki na paliwo.
Znalezienie się w roli dłużnika nigdy nie jest komfortową sytuacją. Często pojawia się strach na temat utraty środków do życia. Jest jednak metoda, aby ograniczyć dostęp komornika do części pieniędzy. Aby mieć pewność, że te fundusze nie zostaną zatrzymane, trzeba założyć specjalne konto.
Banki regularnie aktualizują różne wytyczne czy regulaminy oraz ulepszają aplikacje, jak i inne usługi. Wszystko po to, aby korzystające z nich osoby mogły czuć się pewnie co do ochrony swoich finansów. Ważne usprawnienie wprowadziło między innymi PKO BP. Klienci powinni jak najszybciej zapoznać się ze specjalnymi wytycznymi. Instrukcje pomogą bezpieczniej korzystać z usług instytucji.
W dobie szeroko dostępnej bankowości internetowej często wykonujemy przelewy za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Nietrudno o omsknięcie się palca np. na małym ekranie smartfona. Czy po wysłaniu przelewu na błędy numer rachunku bankowego da się odzyskać pieniądze? Co można zrobić? Komentarza w temacie udzielił nam ekspert, dr Antoni Kolek.
Najrozmaitsze niedogodności w bankach zdarzają się regularnie i dotyczą wielu sfer, od bezpieczeństwa, przez ryzyko, po zróżnicowane modyfikacje. Warto regularnie sprawdzać komunikaty od instytucji finansowych, których klientami jesteśmy i być na bieżąco z tym, co się dzieje. Podajemy najnowszą informację od jednego z popularnych w Polsce banków.
PKO BP wysyła do klientów informacje na temat zmian w tabeli opłat i prowizji. Z informacji przekazywanych przez bank wynika, że dotkną one część kontrahentów. Zapowiadane modyfikacje mają zostać wprowadzone w październiku.