"Tu nie wolno, tu też nie wolno". Reklama hotelu robi furorę - to trzeba zobaczyć
Mamy nowy polski viral. Jeden z hoteli w Świeradowie-Zdroju opublikował na TikToku krótkie nagranie, w którym prezentuje swoje usługi i dostępną ofertę wypoczynkową. Robi to jednak w sposób, który w kilka godzin podbił internet i został niezwykle dobrze przyjęty w mediach społecznościowych. Sukces zapewnił humor i prostota.
Reklama hotelu w Górach Izerskich nowym viralem w polskim internecie
Elements Hotel & Spa w Świeradowie-Zdroju to pięciogwiazdkowy kompleks oferujący pokoje i apartamenty, strefę wellness, spa, centrum biznesowe i ofertę gastronomiczną. Ma to być idealne miejsce wypadowe dla zwiedzania atrakcyjnego regionu położonego u podnóży Góry Izerskich. Ośrodek oferuje miejsca, w których czas spędzać mogą dzieci, nie zabrakło także siłowni czy sauny.
Podobnych ofert jest w całej Polsce mnóstwo, choć z pewnością Elements Hotel & Spa wyróżnia się wysokim standardem w swojej okolicy. To jednak nie wysokiej jakości usługi w ośrodku sprawiły, że najnowszy film reklamowy stał się hitem, lecz sposób ich prezentacji.
Zobacz: Ministerstwo puszcza oczko do Polaków. Będą dofinansowania, ogromne fundusze do zgarnięcia
Czy w tym tygodniu jest niedziela handlowa? Wiemy, gdzie zrobimy zakupy 25 sierpniaW czasach powszechnego przebodźcowania pojawiła się reklama, która idzie pod prąd
Można odnieść wrażenie, że osoby odpowiedzialne za powstanie filmu doszły do słusznego wniosku, że w natłoku wyświechtanych reklam, przerostów formy nad treścią i przesadzonych argumentów sprzedażowych, potencjalni klienci docenią zwięzłość i konkret. Gdy młodsze pokolenia, nawet już millenialsi, w zasadzie od dziecka są przebodźcowani, sformułowanie komunikatu prosto i bezpośrednio, z humorem, lecz nie wymuszonym i boomerskim, okazuje się sukcesem.
Film przedstawia pracowniczkę hotelu, która znajdując się w kolejnych miejscach hotelu, lakonicznie wskazuje ich zastosowania i walory. Jej grobowa powaga i przybrana przez nią poza osoby, dla której podobne zadania od dawna są już rutyną zdecydowała o potencjale viralowym. Niezależnie od tego, czy wskazuje miejsca przeznaczone tylko dla obsługi hotelu, czy Tomasza Adamka, który najwyraźniej był gościem Elements Hotel & Spa, kobieta zachowuje rzetelny profesjonalizm i absolutny brak emocji, wręcz znudzenie. W całkowitym przeciwieństwie do bombardujących bodźcami i jaskrawymi, barwnymi atrakcjami z filmów konkurencji.
Spektakularny sukces hotelu w Świeradowie-Zdroju
Film tylko na TikToku, w oryginale, obejrzało już ponad 1,1 mln użytkowników. Prezentacja z humorem rodem z filmów Wesa Andersona okazała się więc spektakularnym sukcesem także na tle innych, bardziej tradycyjnych formatów hotelu. Te ogląda zazwyczaj od kilkuset do kilku tysięcy użytkowników, a najpopularniejsze zyskują kilkadziesiąt tysięcy widzów. Można tylko liczyć na to, że w ślady pójdą inni twórcy reklam i zamiast bombardowania odbiorców podkoloryzowanymi filmami o “młodych i dynamicznych” zdecydują się na inteligentny humor i konkret. To po prostu trzeba zobaczyć.