Twórcy GG uruchamiają nową usługę. Powstał nowy serwis z ogłoszeniami
GG odpowiadające za rozwój komunikatora znanego wcześniej jako Gadu-Gadu poinformowało o uruchomieniu nowej usługi powiązanej z aplikacją. Działa już nowy serwis z ogłoszeniami, z którego mogą korzystać użytkownicy GG, choć nie zabrakło pewnych ograniczeń.
GG uruchamia serwis z ogłoszeniami
Nowy serwis z ogłoszeniami znajdziemy pod adresem ogloszenia.gg.pl. Trafił tam już pierwsze oferty w wielu różnych kategoriach. Nie chodzi tylko o rzeczy na sprzedaż, ale również oferty pracy, najmu czy propozycje dla firm. Sama administracja GG opisuje nowy serwis jako element budowania społeczności wśród użytkowników, dla których wspólnym mianownikiem może być odtąd internetowy stragan.
W serwisie już teraz znajdziemy oferty sprzedaży samochodów, kilka ofert sprzedaży czy wynajmu nieruchomości oraz drobiazgi z kategorii moda i uroda czy dom i ogród. Całość nie różni się od wielu innych portali z ogłoszeniami, może poza tym, że siłą rzeczy na razie jest tam dość pusto.
Twórcy komunikatora GG prezentują nowe funkcje i plany na przyszłośćTylko dla użytkowników Premium
Tym, co wyróżnia nowy serwis z ogłoszeniami prowadzony przez GG, a co w przyszłości może stanowić o jego sukcesie lub porażce, jest jego ograniczona dostępność. Korzystać jako sprzedawcy mogą z niego wyłącznie użytkownicy komunikatora, którzy wykupili dostęp do wersji Premium. Kosztuje 9,90 zł miesięcznie.
Dzięki kontu Premium można publikować oferty w serwisie bez ograniczeń i bez dodatkowych opłat. W samym komunikatorze wykupienie płatnego konta pozwala na usunięcie z interfejsu reklam, brak limitu wiadomości do nieznajomych, dostęp do czatbota czy możliwość dłuższego przechowywania przesłanych multimediów na serwerach GG.
Zobacz także: Duża zmiana w wyszukiwarce Google. Usunięto ważną funkcję
Ogłoszenia GG już dostępne
W serwisie preferowany jest kontakt za pośrednictwem komunikatora, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by sprzedawcy opublikowali w serwisie swój numer telefonu. W takim przypadku zadzwonić i zapytać o ofertę może każdy, co de facto znosi ograniczenia dla internautów, którzy nie dysponują kontem Premium.
Pomysł na konsolidacje społeczności przez bazarek jest ciekawy, podobne rozwiązania sprawdziły się już na przykład na Facebooku. Z drugiej strony ograniczenie możliwości publikowania ofert do użytkowników Premium może sprawić, że sprzedawcy w pierwszej kolejności będą wybierać serwisy darmowe.