Wielu użytkowników straciło dostęp do HBO GO
HBO GO w ten weekend poinformowała swoich klientów, że nie będą mogli korzystać już z usługi na swoich telewizorach. Tysiące osób w całej Polsce, które chciały obejrzeć swój ulubiony serial na telewizorze, zaskoczył komunikat informujący, że "HBO nie jest wspierane na tym urządzeniu".
Wielu widzów zobaczyło na ekranie swojego telewizora komunikat: "Niestety to urządzenie nie jest już wspierane. Wciąż możesz korzystać z serwisu na innych urządzeniach".
Fot: Biznes Info
HBO "To jawne wymuszanie wymiany sprzętu" - odbiorcy HBO są wściekli
W internecie rozpętała się burza, wiele osób komentuje, że HBO wymusza w ten sposób zakup nowego sprzętu.
Poprosiłam HBO GO o wyjaśnienie sytuacji, poniżej odpowiedź działu obsługi klienta HBO GO:
– Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z zamieszczonymi na naszej stronie informacjami - HBO GO obsługuje wszystkie telewizory LG z wersją oprogramowania webOS nie mniejszą niż 3.5.0. Na koncie do którego przypisany jest adres mailowy odnaleźliśmy telewizor LG z wersją oprogramowania 3.4.0.
Bardzo przepraszamy za niedogodności związane z korzystaniem z naszego serwisu. Poniżej wysyłamy możliwe sposoby na rozwiązanie usterki: 1. Próba aktualizacji systemu operacyjnego na telewizorze. 2. Podłączenie laptopa do telewizora za pomocą kabla HDMI (w celu udostępnienia ekranu z laptopa na ekranie telewizora). 3. Skorzystanie z przystawki Chromecast. W tym wypadku ważne jest, aby nabyć przystawkę prawidłowej generacji tj. 3.0 lub 4.0. (przyp. red. koszt około 200 zł) 4. Skorzystanie z serwisu na innym (wspieranym) urządzeniu. Wszystkie niezbędne informacje na temat urządzeń może znaleźć Pani na stronie, do której link umieszczamy poniżej: https://helpcenter.hbogo.eu/pl/urzadzenia-i-platformy/.
Próba aktualizacji niestety nie daje upragnionych skutków, więc użytkownicy są skazani na walkę z kablami lub zakup nowego sprzętu.