W Agencji DDOB awanse i nie tylko. Pojawili się nowi członkowie
Agencja DDOB, skupiająca się na influencer marketing, poszerzyła swój zespół dotyczący contentu i strategii. Ponadto awans w zespole udało się uzyskać sześciu osobom.
Nowe role w agencji DDOB
Na ten moment project managerkami odpowiadającymi za realizację kampanii dla klientów agencji są Justyna Guzewicz i Wiktora Wideńska. Julia Wityńska natomiast wzmocniła zespół conentu oraz pełni funkcję social media menager, koordynujący przy tym działaniami powiązanymi z prowadzeniem kanałów brandowych na platformie TikTok dla klientów agencji.
Zespół people & culture zasiliła Izabela Krzemińska, która działa na rzecz kultury pracy, a także wspiera firmę w rekrutacjach i procesach z obszaru people & culture. Witold Wróbel działa w zespole strategii i pełni funkcję strategy managera, przygotowując w związku z tym oferty dla stałych i przyszłych klientów.
Wiele awansy na stanowiskach agencji DDOB
Awanse w agencji DDOB otrzymało sześć osób. Są to Sara Jędrzejowska (key account manager), Amadeusz Marciniak (head od media DDOB), Kinga Kosiorek i Paulina Michniewska-Tomasik (senior strategy manager) i Karolina Idziak (lider zespołu realizacji).
Ponadto warto wyróżnić Karolinę Koper, która po przebytym stażu została asystentką w dziale strategii.
Czym jest agencja DDOB?
Agencja DDOB jest największą, niezależną agencją, która zajmuje się influencerami. Jest również jedną z najdłużej funkcjonujących agencji na rynku skupiających się na influencer marketingu. Agencja zrealizowała ponad 3000 wyjątkowych kampanii, pomagając markom zaistnieć w sieci.