Ważne plany polskiego przewoźnika. PKP Intercity zapowiada program lojalnościowy
Podróżujący PKP Intercity zyskają w przyszłości możliwość zniżek na przejazdy i wymiany zdobytych punktów na nagrody rzeczowe. Członek zarządu spółki Tomasz Gontarz przekazał na łamach PAP, że polski przewoźnik zamierza wprowadzić program lojalnościowy.
Nadchodzi nowość w PKP Intercity
W październiku 2022 roku polski przewoźnik kolejowy poinformował, że program lojalnościowy PKP Intercity miałby opierać się na wymianie zbieranych przez pasażerów punktów na tańsze bilety lub nagrody rzeczowe.
Program lojalnościowy jest teraz modyfikowany. Prawdopodobnie będziemy go robić siłami wewnętrznymi spółki. Nie rezygnujemy z programu lojalnościowego, ale musieliśmy zmodyfikować jego założenia ze względu na sytuację finansową spółki związaną z wysokimi cenami energii — wyjaśnił Tomasz Gontarz na łamach PAP.
Przypomnijmy, że wcześniej spółka zastanawiała się nad ogłoszeniem przetargu na dostawcę systemu, który miałby obsługiwać program lojalnościowy.
Jednak na jego uruchomienie podróżni muszą jeszcze trochę poczekać, gdyż analizy wprowadzenia systemu zajmą kilka najbliższych miesięcy.
To nie koniec zmian
W ramach strategii inwestycyjnej „PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji” do 2030 roku spółka przeznaczy 27 mld zł na stacje postojowe oraz nowoczesny tabor. W tym roku przewoźnik odbierze kolejne nowe lub zmodernizowane pojazdy. Zamierza też podpisać umowy m.in. na dostarczenie lokomotyw elektrycznych i systemowych. Co więcej, w pociągach przewoźnika wreszcie zostaną zamontowane automaty z przekąskami i napojami.