Ważne zmiany dla klientów dwóch dużych banków. Lepiej się z tym wcześniej zapoznać
Co jakiś czas banki wprowadzają istotne zmiany, do których muszą się przyzwyczaić ich klienci. Na łamach naszego serwisu regularnie informujemy o cotygodniowych przerwach technicznych czy wzroście opłat bankowych w poszczególnych instytucjach. Tym razem na zmiany powinni się przygotować klienci dwóch dużych banków - ING Banku Śląskiego i banku Millennium.
Bank Millennium - zdziwisz się już przy logowaniu na konto
Spore zmiany czekają na klientów banku Millennium. Już w poniedziałek, 13 listopada , bank wprowadzi nowość, która obejmie wszystkich usługobiorców instytucji. O co konkretnie chodzi? Millennium wprowadza nowy adres strony do logowania dla bankowości elektronicznej. “Już wkrótce zmienimy adres strony, na której logujesz się do Millenetu” - brzmi komunikat banku.
Klienci banku, którzy chcą zalogować się na swoje konto, obecnie korzystają z adresu: https://www.bankmillennium.pl/osobiste2/Retail/Login/. Należy mieć na uwadze, iż od poniedziałku, 13 listopada, zostanie uruchomiony nowy : https://login.bankmillennium.pl/retail/login. Odświeżony ma zostać również interfejs strony .
Bank Millennium informuje, że wszyscy klienci zostaną poinformowani o szczegółach w specjalnej wiadomości , którą otrzymają po zalogowaniu na konto. Przy okazji bank ostrzega , że o zmianach nie informuje w wiadomościach e-mail czy sms, a wyłącznie za pośrednictwem oficjalnych kanałów.
Dużo nowości dla klientów ING Banku Śląskiego
Nowości dla swoich klientów przygotował również ING Bank Śląski. Zmiany, które wejdą w życie w niedzielę, 12 listopada, dotyczą aplikacji mobilnej "Moje ING”. Co ciekawe, jak podaje bank , nowa wersja aplikacji zawiera wiele udogodnień, o które wnioskowali sami klienci . Czego możemy się spodziewać? Odświeżono ekran logowania w przeglądarce, ekran przed zalogowaniem do aplikacji, a także stronę główną. Użytkownicy będą mogli dowolnie i zgodnie z własnymi preferencjami ustawić skróty do wybranych usług i dodatków . Przedstawiciele banku uspokajają, że adres i sposób logowania na stronę zostanie taki sam.
Alior Bank w ostatniej chwili zmienił zdanie. Chodzi o wyliczanie zdolności kredytowej.
Santander Bank Polska wyłączył starą wersję aplikacji
W ostatnim miesiącu zmiany dotknęły również klientów Santander Bank Polska. Otóż na początku października wyłączona została stara wersja aplikacji mobilnej banku. Niestety, klienci nie mogą już z niej korzystać i zostają przekierowani do nowszej wersji aplikacji, która pozwala na dużo większe możliwości personalizacji i dostosowania jej wyglądu do własnych potrzeb. Nowa wersja pozwala na wybranie własnej tapety na ekranie startowym, włączenie trybu dyskretnego czy potwierdzanie zleceń przelewu odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy .
Źródło: superbiz.se.pl, dobreprogramy.pl, fakt.pl.