"Ważność konta wygaśnie za 20 dni". Wiemy, co trzeba zrobić
Wielu z nas może spotkać niemałe zaskoczenie, gdy dostaniemy od aplikacji to powiadomienie. Chodzi o prośbę InPost Mobile o zweryfikowanie numeru telefonu użytkownika. Mamy na to 20 dni – po tym czasie ważność konta wygaśnie.
Aplikacja InPost Mobile
Aplikacja InPost Mobile ułatwia korzystanie z paczkomatów, których popularność wciąż rośnie. Dzięki niej możemy chociażby śledzić wysłane przez nas lub do nas paczki, ale także bezpośrednio otwierać skrytkę w paczkomacie, bez potrzeby skanowania kodu QR, co pozwala oszczędzić sporo czasu.
Ponadto aplikacja w prosty sposób umożliwia przedłużenie czasu odbioru paczki, aczkolwiek za dodatkową opłatą. Niewielu zdaje sobie także sprawę z funkcji udostępniania przesyłek „z apki do apki”, umożliwiającą wygodne odebranie paczki innej osobie w naszym imieniu.
"Wiadomości" by tego nie puściły. Niebywałe, co stało się w Wigilię w "19:30""Ważność konta wygaśnie za 20 dni"
Użytkownicy InPost Mobile co pewien czas otrzymują powiadomienia z prośbą o weryfikację swojego numeru telefonu. Od momentu otrzymania pierwszej informacji, należy pobrać i następnie wpisać w telefonie 6-cyfrowy kod weryfikacyjny. Umożliwia to dalsze korzystanie z programu. Jeśli tego nie zrobimy w określonym czasie, InPost Mobile automatycznie nas wyloguje, przez co będziemy musieli ponownie przejść przez proces logowania.
Jak zweryfikować swój numer w aplikacji InPost?
Weryfikacja numeru telefonu w aplikacji InPost Mobile jest w rzeczywistości banalnie prosta i zajmuje chwilę. Po otrzymanym powiadomieniu należy kliknąć w przycisk „Pobierz kod”, następnie przepisać bądź skopiować otrzymany w wiadomości SMS 6-cyfrowy kod. Jeśli udzielimy aplikacji dodatkowej zgody na kopiowanie treści SMS–ów, kod zostanie automatycznie wklejony z otrzymanej wiadomości. Po tym wystarczy już tylko zaakceptować cały proces i dalej cieszyć się z korzystania z aplikacji.
Źródło: dobreprogramy.pl