Ważny komunikat banku. Zacznie się jutro, dotyczy wszystkich klientów
Bank Millennium wystosował ważny komunikat do wszystkich klientów. Chodzi o nowy adres strony, z której można zalogować się do Millenetu. Bank opisuje dokładnie co się zmieni, a także ostrzega przed fałszywymi stronami.
Zmiana adresu logowania do Millenetu
Bank Millenium informuje klientów, że już 28 listopada bieżącego roku zmieni się adres strony, z której można się zalogować do Millenetu. Jednocześnie podkreśla, że o zmianach w logowaniu bank nie przypomina za pomocą linków w SMS-ach , czy w wiadomościach e-mail, a wyłącznie za pośrednictwem kanałów banku.
Zmiany w bankowości internetowej
Millennium zaznacza, że zmienia się adres strony logowania do bankowości internetowej, a także zostanie odświeżony jej wygląd. Bez zmian natomiast pozostają kolejne wymagane kroki logowania (Millekod, hasło 1 i 2 znaki identyfikatora). Strona po zalogowaniu się również będzie taka sama, a logowanie będzie można rozpocząć na głównej witrynie banku.
Bank ostrzega przed fałszywymi stronami
Bank Millenium przy okazji chce ostrzec klientów przed fałszywymi stronami . Podkreśla, że należy pamiętać o sprawdzeniu paska adresu, zanim wpiszemy swoje dane. Jeśli zobaczymy błędy, literówki, czy też nieznany adres, powinniśmy zrezygnować z logowania.
Warto pamiętać, że bank nigdy nie prosi o pełny numer identyfikatora lub o dane karty płatniczej. W ustawieniach Millenetu możemy również włączyć obrazek bezpieczeństwa, który wyświetli się zawsze po tym, jak wpiszemy swój Millekod. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że logujemy się na właściwą stronę.