Właściciele aż 5 marek samochodowych dostaną wezwanie do serwisów
Wezwanie w swoich skrzynkach pocztowych znajdą właściciele samochodów Volvo, Suzuki, Opel, Ford i Mercedes. UOKiK poinformował o kampanii naprawczej tych marek.
Z tego artykułu dowiesz się:
-
Jakie modele aut zostaną objęte kampanią naprawczą
-
Jakie usterki wykryto
Wezwanie do naprawy
Jako pierwsze wezwanie do naprawy wystosowało Volvo. Kierowcy aut marki Volvo muszą liczyć się z usterkami w S60, V60, V60CC, S90, V90, V90CC, S90L, XC60 i XC90. W tych pojazdach może dojść do przepalenia się bezpiecznika, a w efekcie do unieruchomienia silnika.
Z kolei Suzuki w modelu Jimmy wykryło awarię pompy paliwowej. Nie można lekceważyć wezwania w tej sprawie, bowiem w konsekwencji kierowcy borykać się będą z niekontrolowanym gaśnięciem silnika.
Wezwania wysyłać będzie także Opel. Wezwania dotyczą modelu Movano B, gdzie problem jest z hamulcem. Warto zaznaczyć, że auta te zostały wyprodukowane we Francji.
Najwięcej wezwań do kierowców roześle Mercedes. W modelach 117, 156, 176, 242, 246 (CLA, GLA, A-Klasa, B-klasa) wykryto problemy z łożyskiem wciśniętym w otwór przegubu uniwersalnego wału kierowniczego a przegubem uniwersalnym.
W Mercedesach typu 117, 118, 156, 166, 167, 172, 177, 190, 205, 213, 222, 231, 238, 247, 253, 257, 290, 292 i 463 (GLA, M-Klasse/GLE/GL/GLS, SLK/SLC, A-Klasse, AMG GT, C-Klasse, E-Klasse Coupé/Cabrio, E-Klasse, S-Klasse Coupé/Cabrio, CLS, S-Klasse, SL, B-Klasse/GLA/GLB, GLC, AMG GT 4-Türer Coupé, GLE Coupé, G-Klasse) wykryto problemy z połączeniem alarmowym i automatycznym.
Podobny problem zgłosił Ford w modelach explorer, puma, focus, s-max, galaxy i kuga - konkretnie chodzi o system eCall.
Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl