Zarząd DHL Parcel Polska wybrał nowego dyrektora. Jest nim Anna Krauze
Anna Krauze dołączyła do zespołu, który zarządza spółką DHL Parcel Polska. Objęła ona stanowisko dyrektora do spraw strategicznego rozwoju e-commerce. Wcześniej była powiązana między innymi z Allegro i Castoramą.
Jaką rolę będzie pełniła Anna Krauze? Nowa dyrektorka mówi, co będzie jej priorytetem
Anna Krauze na swoim stanowisku będzie odpowiadała za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR oraz za badania rynkowe. Jej doświadczenie w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych będzie bardzo pomocne dla firmy DHL. W taki sposób Anna Krauze komentowała całą spółkę i powiedziała, że będzie na ten moment jej największym priorytetem:
- DHL to marką z ogromnym potencjałem – globalną, doskonale znaną i wyróżniającą się najwyższą jakością. To przewaga, dzięki której tysiące klientów, indywidualnych i biznesowych, o różnym profilu ufają nam od lat. Obecnie, moim priorytetem jest wsparcie naszej organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOH – skwitowała.
Kim jest Anna Krauze? Przeszłość nowej dyrektorki w zespole spółki DHL
Nowa dyrektorka do spraw strategicznego rozwoju e-commerce jest managerką z 20-letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych. Zajmowała się również tworzeniem implementacji strategii online. Wcześnie była powiązana z Castoramą czy Allegro. Koncentrowała się na zarządzaniu sektorami dotyczącymi motoryzacji, domu i ogrodu oraz sportu i rekreacji.
Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ponadto posiada dyplom MBA.
Czym będzie zajmować się Anna Krauze na nowym stanowisku?
Na nowym stanowisku Anna Krauze będzie kierowała zespołami, które będą odpowiedzialne za wdrażanie innowacji handlowych oraz będą opracowywały nowatorskie rozwiązanie marketingowe.