Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Finanse > Zmiany w czołowym banku. Klienci muszą się przygotować
Paweł Makowiec
Paweł Makowiec 16.02.2024 13:28

Zmiany w czołowym banku. Klienci muszą się przygotować

Bankomat, wypłata pieniędzy
BiznesINFO

Jeden z większych banków w Polsce postanowił wdrożyć zmiany w swoim systemie bankowości. Klienci muszą się przygotować na ich wejście w życie; oznacza to bowiem nieco inne działanie, niż do tej pory.

Bank wdraża zmiany

Wprowadzanie zmian w działaniu systemu bankowości elektronicznej to praktycznie nic nowego. Co jakiś czas pojawiają się doniesienia o pracach konserwacyjnych, które instytucje finansowe przeprowadzają w prowadzonych przez siebie usługach, i związanych z tym faktem utrudnieniach.

Tym razem jednak jest nieco inaczej. Jeden z większych polskich banków przekazał swoim klientom, że już niebawem w systemie bankowości pojawi się istotna nowość. Co konkretnie się zmieni?

ZUS pilnie ostrzega wszystkich rodziców. Chodzi o 800 plus

Nowość dla klientów

W informacji wysłanej przez Bank Millenium do klientów za pomocą systemu wynika, że zmiany obejmą Millenet. Konkretnie, nowości dotyczą autoryzacji podczas logowania użytkownika do Millenetu.

Image_20240216_104701_129.png
źródło: Bank Millenium

Nowinką będzie konieczność potwierdzenia logowania - oznacza to, że wprowadzone zostanie tzw. weryfikacja dwuetapowa. Za każdym razem, gdy nastąpi logowanie do systemu bankowości elektronicznej, konieczne będzie kliknięcie odpowiedniego przycisku w aplikacji bądź wpisanie kodu SMS.

Przygotowanie do zmiany

Bank Millenium poinstruował również swoich klientów, jak konkretnie powinni przygotować się na wejście zmian w życie. Nie jest na szczęście konieczne pobieranie jakichkolwiek aplikacji - wystarczy bowiem aplikacja mobilna banku.

Image_20240216_104701_163.png
źródło: Bank Millenium

W ustawieniach aplikacji należy wejść w opcje dotyczące Autoryzacji Mobilnej. Tam zostanie wyświetlony status weryfikacji dwuetapowej - klienci widzący informację, że weryfikacja jest aktywna, nie muszą nic robić. W przeciwnym wypadku konieczne będzie włączenie weryfikacji.

ZOBACZ TAKŻE: Twój e-PIT z problemami technicznymi. “Ta witryna jest nieosiągalna”