Zmiany w czołowym banku. Klienci muszą się przygotować
Jeden z większych banków w Polsce postanowił wdrożyć zmiany w swoim systemie bankowości. Klienci muszą się przygotować na ich wejście w życie; oznacza to bowiem nieco inne działanie, niż do tej pory.
Bank wdraża zmiany
Wprowadzanie zmian w działaniu systemu bankowości elektronicznej to praktycznie nic nowego. Co jakiś czas pojawiają się doniesienia o pracach konserwacyjnych, które instytucje finansowe przeprowadzają w prowadzonych przez siebie usługach, i związanych z tym faktem utrudnieniach.
Tym razem jednak jest nieco inaczej. Jeden z większych polskich banków przekazał swoim klientom, że już niebawem w systemie bankowości pojawi się istotna nowość . Co konkretnie się zmieni?
Nowość dla klientów
W informacji wysłanej przez Bank Millenium do klientów za pomocą systemu wynika, że zmiany obejmą Millenet . Konkretnie, nowości dotyczą autoryzacji podczas logowania użytkownika do Millenetu.
Nowinką będzie konieczność potwierdzenia logowania - oznacza to, że wprowadzone zostanie tzw. weryfikacja dwuetapowa . Za każdym razem, gdy nastąpi logowanie do systemu bankowości elektronicznej, konieczne będzie kliknięcie odpowiedniego przycisku w aplikacji bądź wpisanie kodu SMS.
Przygotowanie do zmiany
Bank Millenium poinstruował również swoich klientów, jak konkretnie powinni przygotować się na wejście zmian w życie . Nie jest na szczęście konieczne pobieranie jakichkolwiek aplikacji - wystarczy bowiem aplikacja mobilna banku.
W ustawieniach aplikacji należy wejść w opcje dotyczące Autoryzacji Mobilnej. Tam zostanie wyświetlony status weryfikacji dwuetapowej - klienci widzący informację, że weryfikacja jest aktywna, nie muszą nic robić. W przeciwnym wypadku konieczne będzie włączenie weryfikacji.
ZOBACZ TAKŻE: Twój e-PIT z problemami technicznymi. “Ta witryna jest nieosiągalna”