Znany bank ogłasza istotne zmiany. Jest ważny komunikat dla klientów
Jeden z najpopularniejszych w Polsce banków wystosował obwieszczenie z zapowiedzią dużych zmian. Na nowości muszą przygotować się zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy. Już wkrótce niemal 5 milionów użytkowników spotka się z modyfikacjami dotyczącymi bankowości internetowej.
Zmiany dla 5 mln klientów banku
Od 12 listopada klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy zyskają dostęp do nowej wersji aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego. Treści i funkcje będą bardziej spersonalizowane, a system nabierze nowego, przejrzystego wyglądu. Dzięki temu bank chce wzmocnić relacje z klientami i ułatwić im korzystanie z bankowości. Ponadto zmieni się wygląd strony logowania do banku w przeglądarce.
Dla ING Banku Śląskiego personalizacja jest kluczowa w budowaniu trwałych relacji z klientami, czytamy w komunikacie. Bankowcy chcą, by osoby korzystające z aplikacji „Moje ING” na co dzień czuli, że bank się o nich troszczy, a to, co im proponuje, było dokładnie tym, czego potrzebują, przekazuje PAP. Dzięki wprowadzanym zmianom bankowość mobilna stanie się intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta.
Polacy znów nabijani w butelkę. Mnóstwo osób dostaje podobną wiadomość 79-latek zainstalował aplikację i stracił majątek. Policja ostrzega Polaków>>Moje ING<< staje się bardziej >>moje<<. To ewolucja, a nie rewolucja. Klienci zyskają ergonomiczny interfejs, będzie im wygodniej eksplorować aplikację” - twierdzi Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za bankowość indywidulną w ING Banku Śląskim. - Aplikacja mobilna staje się dla klientów centrum zarządzania finansami - dodaje.
Uwaga na stronę logowania
Z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Według 93 proc. ankietowanych technologia ułatwia życie. 52 proc. badanych chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im, z jakich produktów warto skorzystać. Równocześnie dla 72 proc. ważne jest, aby nowe technologie oferowały im wybór.
Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To, co proponujemy, to możliwość dostosowania aplikacji do swoich potrzeb, z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad nią i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich - wskazówek, >>przypominajek<<, porad - wylicza Katarzyna Stawecka, dyrektor odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.
Zmiany w „Moim ING” będą widoczne od 12 listopada dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Jak się do nich przygotować? Bank wyjaśnia: "Jeśli korzystasz z aplikacji Moje ING w wersji 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS) i wyższej, zmiany pojawią się automatycznie. Jeśli masz starszą wersję, nie zalogujesz się. Potrzebna będzie aktualizacja - damy Ci o tym znać bezpośrednio w aplikacji. Najnowszą wersję pobierzesz ze sklepu Google Play lub App Store". Do tego dochodzi kwestia zmiany strony logowania do banku w przeglądarce. Bank podkreśla, by zachować czujność: “Pamiętaj, by dbać o swoje bezpieczeństwo. Nowa strona logowania w przeglądarce będzie wyglądać inaczej, ale jej adres pozostanie taki sam. Taki sam zostanie także sposób logowania. Zachowaj czujność i zawsze upewniaj się, czy logujesz się na właściwej stronie”, informuje ING na swojej stronie internetowej.
Nowa odsłona aplikacji bankowej
Strona główna aplikacji mobilnej będzie podzielona na trzy główne sekcje. Pierwsza z tych części to „Moje finanse”, w której widać będzie wszystkie produkty finansowe. Druga to osiem „Skrótów”, dzięki którym można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji np. płatności BLIK, salda rachunku, przelewów do ZUS. Klient może samodzielnie ustawić skróty do wybranych usług i dodatków. Trzecia sekcja „Wybrane dla Ciebie” to obszar, w którym użytkownik zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty, wylicza PAP.
Dla ING Banku Śląskiego jedną z najważniejszych cech bankowości jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa klientom, brzmi informacja prasowa banku. Dlatego w aplikacji mobilnej pojawiły się m.in. weryfikacja behawioralna czy alerty BiK.
Najprawdopodobniej w pierwszym kwartale 2024 r. pojawi się weryfikacja telefonu z banku. Aplikacja poinformuje, że przychodzące połączenie to na pewno telefon z banku - zapowiada Katarzyna Stawecka.
Więcej informacji na temat nowej wersji aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego można znaleźć na stronie banku pod linkiem: www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie