ZUS wydał komunikat. Będą dzwonić do Polaków, wiemy o co chodzi
15 stycznia ruszyła fala telefonów do klientów ZUS. Niespodziewane połączenie może wzbudzić niepokój. Wyjaśniamy o co chodzi i czy jest się czego obawiać.
Dlaczego ZUS dzwoni do Polaków?
Jeszcze przez dwa miesiące możemy spodziewać się telefonu z tytułu bycia klientem ZUS. Chociaż sytuacja może nas zaskoczyć, nie ma powodów do obaw. Połączenia są elementem badań ankietowych prowadzonych przez firmę PBS Sp. z o.o., która będzie przeprowadzać wywiady telefoniczne. Badanie ma na celu poznanie opinii o świadczonych przez ZUS usługach i obsłudze klienta.
Fatalne wieści dla emerytów. Podwyżki wcale nie będą tak wysokie, jak zapowiadanoKto może spodziewać się telefonu?
Ankiety zostaną przeprowadzone z losowo wybranymi klientami ZUS. W przypadku, kiedy padnie na nas, ankieterzy zapytają o doświadczenia w kontakcie z ZUS. Z komunikatu zamieszczonego na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wynika, że ankiety są anonimowe i nikt nie będzie miał możliwości identyfikacji osób, które wzięły udział w badaniu.
Komunikat ZUS
Badanie "posłuży do poprawy jakości obsługi klientów oraz doskonalenia usług”. Pełny komunikat w tej sprawie znajdziemy na stronie ZUS w zakładce Aktualności. Badanie będzie prowadzone od 15 stycznia do 14 marca 2024 roku.