Bank PKO BP wydał ważny komunikat. Wszyscy klienci powinni wiedzieć
PKO BP wydał ważny komunikat, który powinien dotrzeć do wszystkich klientów. Bank informuje o problemach, jakich można doświadczyć w najbliższych dniach. Lista utrudnień jest długa. - Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej - czytamy w wiadomości wysłanej do klientów.
PKO BP wydał ważny komunikat
Bank PKO BP wydał ważny komunikat. W najbliższych dniach klienci mogą doświadczać problemów i trudności z podstawowymi funkcjami bankowości. Powodem są zapowiedziane prace serwisowe, które zaczęły się już w piątek 21 czerwca.
ZOBACZ TAKŻE: Kolejna awaria i kompromitacja TVP Sport. Kibice nie mogli oglądać meczu
W najbliższych dniach możemy być nieco mniej dostępni. Trochę się będzie u nas działo. Ulepszamy nasze serwisy, dlatego potrzebujemy nieco czasu na prace modernizacyjne . […] Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia.- czytamy w komunikacie PKO BP.
Bank PKO BP ostrzega klientów przed długimi pracami serwisowymi
Prace serwisowe w PKO BP nie potrwają zaledwie kilka godzin w weekend. Bank ostrzega, że problemy techniczne będą występować aż do 25 czerwca. Lista utrudnień obejmuje najważniejsze elementy bankowości.
Od soboty 22 czerwca godz. 22:00 do niedzieli 23 czerwca godz. 06:00 w aplikacji IKO i serwisie iPKO nie będzie można zrobić przelewów natychmiastowych (Express Elixir). W trakcie prac mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w składaniu wniosków za pośrednictwem:
- serwisu iPKO i iPKO biznes,
- funkcji otwartej bankowości.
Dodatkowo w komunikacie PKO BP pojawia się informacja, iż od soboty 22 czerwca od godziny 22:00 aż do poniedziałku 24 czerwca do godziny 6:00 do klientów nie będą docierać powiadomienia w formie SMS oraz w aplikacji IKO. Dotyczy to przypadków wysyłania komunikatów po płatnościach telefonem oraz transakcjach kartowych.
Lista utrudnień jest długa
To jednak nie wszystko, przed czym ostrzega PKO BP. Bank wskazuje, iż we wtorek 25 czerwca w godzinach 01:00-04:40 klienci nie będą mogli wykonywać transakcji BLIK-iem w bankomatach oraz wpłatomatach PKO BP. Nie będzie to również możliwe przy użyciu karty. Co więcej, w tym okresie nie będzie możliwe nadawanie PIN-u oraz aktywowanie kart w serwisie iPO oraz aplikacji IKO oraz zweryfikowanie PIN-u dla transakcji 3D Secure.
ZOBACZ TAKŻE: Nowa opłata w sklepach, dotknie wszystkich klientów. Wiemy, ile będzie wynosić
Bank PKO BP w komunikacie podkreśla jednak, że lista utrudnień może być jeszcze dłuższa. Z racji planowanych prac serwisowych mogą wystąpić również inne utrudnienia. Klienci PKO BP mogą spotkać się z trudnościami podczas:
- wypłat kartą z bankomatów innych banków,
- płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych,
- dodawania kart w Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY!, Xiaomi Pay i płatności nimi.