BiznesINFO.pl Polska i Świat Klient Biedronki opublikował demaskujący film. Oburzająca sprawa poruszyła internautów
Facebook / Maks Wójcik

Klient Biedronki opublikował demaskujący film. Oburzająca sprawa poruszyła internautów

17 września 2020
Autor tekstu: Kasper Starużyk

Małżonkowie zważyli mięso z sieci Biedronka

Na portalu społecznościowym Facebook pojawił się intrygujący film zamieszczony przez Pana Maksa Wójcika. Jesteśmy świadkami eksperymentu przeprowadzanego przez Pana Maksa, który postanowił wspólnie z żoną zważyć mięso z kurczaka zakupione w sieci Biedronka.

Małżonkowie włączają wagę, po czym ważą najpierw osobno miskę, do której wkładają następnie mięso wyjęte z opakowania, a wreszcie także znajdującą się w opakowaniu wkładkę pochłaniającą wodę oraz samo opakowanie. Pan Maks na bieżąco odczytuje na głos wartość podawaną przez wagę w każdym z tych przypadków. Wyniki eksperymentu są zastanawiające.

Czy Biedronka zawyża wagę sprzedawanego przez siebie mięsa?

W wyniku eksperymentu przeprowadzonego przez Pana Maksa Wójcika wraz z małżonką wyszło na jaw, że waga podana na opakowaniu nie zgadza się z tą wyświetlaną na urządzeniu, które podawało niższą wartość. Podczas gdy zakupiona w sieci Biedronka pierś z kurczaka "Kraina Mięs" powinna zgodnie z napisem na opakowaniu ważyć 0,509 kg, waga wskazała tylko 335 g.

Różnicy wartości nie można było także złożyć na karb wagi opakowania, jako że plastik wraz z wkładką mającą pochłaniać wilgoć ważyły zaledwie 8 g. Istnieją dwie możliwości wytłumaczenia takiego wyniku eksperymentu. Albo dane dotyczące wagi mięsa podane na opakowaniu są nieprawdziwe, albo też waga używana przez Pana Maksa działa nieprawidłowo. Pod postem pana Maksa na Facebooku pojawiło się mnóstwo komentarzy, w których użytkownicy prześcigają się w możliwych interpretacjach eksperymentu.

Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat